Wat doen jullie kinderen graag?

Onze Indy vind ook de meeste dingen die jullie omschrijven wel leuk, maar er is maar 1 ding echt favoriet: bladeren in tijdschriften.
Het begon toen ze van oma een glossy tijdschrift kreeg om te 'lezen' en daar stonden her en der paardjes in..... Paardjes vind ze helemaal het einde, dus dat tijdschrift was GEWELDIG! En maar paardjes kijken, zo lief! Nu hebben we ook de Penny voor haar gekocht (zo'n meiden blad over paarden) en die is nu twee maanden later nog steeds heel en wordt dagelijks meerdere keren gelezen. Kan echt niks anders tegenop... :)

Wat grappig dat dieren en de wipkip bij de meeste kindjes goed in de smaak vallen.
Norah is net als Indy gek op 'lezen' en bladeren. Het blad Panda van het WNF is favoriet, maar als er mensen in staan is het ook al goed. Tegenwoordig vindt ze 't het leukst om samen met papa of mij op de bank te zitten, allebei met een boekje. Ze kiest dan ook het boekje uit wat wij moeten lezen, want halverwege moeten we 'huijen' (=ruilen), haha. En maar heen-en-weer bladeren, foto's aanwijzen en vertellen wat ze ziet.
Verder vindt ze echte dieren dus ook super (niet alleen in boekjes) en in de speeltuin vindt ze naast de wipkip ook de schommel en de glijbaan leuk. Maar gewoon in het gras achter een bal aan is ook al goed. En ook little people ja, dat kwam ik hier boven ook al een paar keer tegen. Vooral de diertjes ervan.
O ja, en ze heeft een eigen ketting (roze, met grove kralen, van oma gehad) en die vindt ze ook geweldig! Omdat ze nog niet kan lopen, hoor je de ketting regelmatig tegen de grond tikken als ze kruipt, haha.

Groetjes,
Jamie

Schreef ik hier nog dat Renske schommelen niet leuk vond, sinds vrijdag vindt ze het geweldig!
En leuk om te lezen wat jullie kinderen doen.

beetje late reactie van mij, maar wil toch graag meedoen hahahaha

nathalia vind buiten spelen geweldig.
met de bal, op de wipkip,schommel, of met helemaal niks! gewoon lekker buiten rennen, lopen, zitten, spelen, ze vind t helemaal geweldig.
binnen vermaakt ze zich ook heel goed.
tv kijken, liedjes luisteren, in de box, buiten de box spelen, met mama gek doen, in haar kamer spelen, t maakt haar echt niks uit.
(ooh wat heb ik toch een makkelijk kind he :p)

verder houd ze van dansen, mama nadoen (schoonmaken bv) , bellen naar oma met mijn telefoon en als oma dan opneem gaat ze keihard lachen hahahaha
en heel veel met mama kroelen en kusjes geven :D

natuurlijk heeft ze ook haar ondeugende streken hoor, niet dat jullie denken dat ze altijd maar heel lief is hahaha
tv uitzetten, ps2 uit/aan zetten, aan gasfornuis zitten, kastjes openmaken, aan de pc zitten
en als ze haar zin niet krijgt gaan ze stampen of haar zelf slaan, als teken dat ze boos is hihihi

liefs, do

Terug
Bovenaan