Wat doen jullie kindjes al?

Hoi Mariska,

Nee niet bij de Prenetal gekocht. Bij babydump in Enter (Overijssel) Ik wou het liefst iets met limegroen. kamertje is ook limegroen met wit. En werd gek van het standaard slaapdeuntje :p Deze heeft een hele andere melodie, dus ik ben niet meer knetter nu :p

Wel lekker gek :p

xxx Nienke

Hoi Nienke,

Ja wel een leuke mobile en inderdaad geen standaard geluidje. Gelukkig vind Feline het ook leuk als het stil hangt, want de hele dag dat geluid.... hahaha

groetjes Mariska

Ik heb ook het moieltje van Tiamo, de muizen zijn erg interesant, vind Tymo.

Hij is vandaag precies 6 weken en hij lacht er tegen als hij de mobiel ziet en probeet de muisjes aan te raken.

erg leuk om te zien!

Hallo,

Jesse is nu ruim 9 weken en kan dus al een beetje omrollen, van de week tot 4 keer toe gelukt! Hij houdt al heel goed z'n hoofdje omhoog, als hij niet moe is natuurlijk. En hij kijkt al echt in het rond en volgt je ook. Z'n babygym vind hij wel leuk, maar na 10 minuten zichzelf in het spiegeltje te hebben bewonderd is het wel genoeg. Hij slaat er soms ook tegen aan, maar dat doet hij nog onbewust.
Jesse is wel heel sterk in z'n benen, soms lukt het hem om 5 seconden op z'n benen te blijven staan en hij kan zich vanuit zit soms ineens zo opduwen dat hij dus staat, dat hou ik hem wel tegen natuurlijk, anders kukkelt hij achterover.
Hij is verder heel nieuwsgierig en wil het liefst rechtop gehouden worden als hij wakker is. En tja het lachen begint nu ook te komen, hij krijgt het nu een beetje door hoe het moet....echt geweldig....owh ja en brabbelen doet hij ook al een beetje!

Groetjes
Angel

Hoi Mariska,

Mijn dochter die nu bijna 5 is wilde ook nooit op haar buik. Veel pogingen van mijn kant liepen uit op gehuil. Toen ze zich zelf kon terugrollen was het gelijk over, legde ik haar op haar buik, was ze in no time weer op haar rug.
Maar goed, mijn dochter was uiteindelijk ook niet de snelste, ze ging billenschuiven (niet kruipen) toen ze een jaar was en kon echt goed los lopen met 18 maanden.
Maar ik weet niet of het een met het ander te maken heeft hoor.
Gewoon maar laten als ze niet wil, mijn dochter is nu kerngezond en doet alle lichaamsbewegingen even goed als andere kinderen.
Ze heeft zelfs een zeer goed fijne motoriek voor knippen, tekenen etc.

Groetjes
Irene

Terug
Bovenaan