Wat doen jullie kleintjes al??

hoi nou ik heb een zoontje van 7 mnd. en die doet nog helemaal NIKS! hij probeert wel te rollen maar komt tot aan z'n zij!! Hij is een beetje traag denk ik !
Heb een dochter van nu 3 en die rolde al met 4 mnd.
Ach hij lacht wel de hele dag !
89174

nick is net 8 maanden hij rolt heel de huiskamer door. schuift op zijn buik achteruit :d
blijft zelf aan de tafel staan, hij is heel sterk in zijn benen
ik denk dat hij het kruipen ook over gaat slaan want dat vind hij helemaal niet interesant.
hij zit los
en hij praat ook hij zegt: papa, mama, opa, oma, bah, auto, en aap!!!

Leuk om te horen dat mijn ukkepuk niet de enige is die niet de snelste is ;). Ach aan de andere kant blijven ze dan iets langer klein. En laatst heeft ie ineens een inhaalslag gemaakt. In een paar dagen kwamen er ineens nieuwe belevenissen bij. Misschien dat de een het geleidelijk doet en de ander met sprongen.

Ach de onze is dus ook niet de snelste, maar volgens het buro, deed die het prima, wel gaan zn naar zn voeding kijken omdat die eind vd maand 8mnd is en eigenlijk nog niks geen bijvoeding eet, dat is ook niet goed voor zn ontwikkeling, maar je ik kan niet dwingen. Ook is die nu weer ziek, verkouden,hoestbuien,ontstoken oogjes en slecht drinken, weer een virusje, de zoveelste al. Baalbaalbaal!!!

Liefs

Terug
Bovenaan