Wat doen jullie met de kerstkaarten ?????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
ja ik zit een beetje in twijfel
ik ben 13 dec uitgerekend en ja je wilt toch ook wel kerst kaarten versturen altdans ik wel
ik heb mijn enveloppen al geschreven maar daar past geen kerst kaart in dus ja wat doen jullie
gr liza

Wij versturen ook gewoon kerstkaarten, maar dan maar alleen aan naaste familie en vrienden deze keer.
Een groet op het geboortekaartje is hier geen optie, je weet niet wanneer het komt natuurlijk.....kan in november zijn hier of op zijn laatst 21 dec.

liefs Daantje

ja dat heb ik ook het kan ook na de kerst komen dus dat was geen optie
ik maak ze zelf op de pc
ik maak een foto kerst kaart en ik heb er leuke programma's voor dus als ik ze op stuur naar
de blokker heb ik ze binnen 2 dagen nou we zien het wel
ben nu 33 weken en 3 dagen
gr liza

ik ben 30-12 uitgerekend en wij sturen gewoon kerstkaarten en geboortekaartjes, vind t leuker om dit gescheiden van elkaar te doen ..

Groetjes Sas

Ik ben 3 dec uitgerekend en iemand zei; dan zet je toch op het geboortekaartje een kerstgroet. Ik vind dat persoonlijk echt niet kunnen. Een geboortekaartje is een geboortekaartje en ik vind het een beetje cheap om daardan   ook maar een kerstgroet op te laten drukken. (maar ieder voor zich natuurlijk)
Ik hoop heel erg dat de baby al eind november komt of precies op tijd. Als dat het geval is maak ik foto's van de baby en die laat ik bij kruidvat/ hema ofzo drukken met kerstgroet en stuur ik een week voor kerst aan naaste familie en vrienden toe. Ik heb al een heel leuk kerstpakje voor de baby gekocht! Omdat de baby er zeker voor de kerst zal zijn kan hij/zij het pakje zoiezo aan!
Ik wil alleen nog een kerstmutsje voor een baby, maar de meeste die je ziet zijn te groot. Dus als iemand nog een tip heeft waar je dat kan kopen?

Een kerstkaart in de envelop bij het geboortekaartje zou wel kunnen, maar bedenk dan wel dat het gewicht al snel te zwaar zal zijn en er een extra postzegel bij moet. Ik verstuur mijn geboortekaarten ook niet met de decemberzegels, dat mag ook officieel niet, maar kerstpost doet er vaak twee dagen over om bezorgd te worden!

Wij doen ook de kerstkaarten apart, niet iedereen die een geboortekaartjes krijgt krijgt ook een kerstkaart. Ben wel van plan om ze al te schrijven en dan de pen er bij houden voor de laaste naam dan hoof ik in december alleen die naam er maar bij te zetten en ze op de post te doen (laten doen).
De geboortekaartjes gaan trouwens met de ooievaar zegel want anders liggen ze bij de kerstpost en dan is het heel verschillend wie wanneer een kaartje krijgt.

Groetjes Yvonne

Als hobby zit ik vaak te "scrappen" met photoshop, op de computer dus.  Lekker prutsen.

Heb de kerstkaart en enveloppe  al helemaal klaar, moet alleen nog de foto maken. Deze wil ik doen van de baby, samen met onze dochter.  Kan ze dan zo mailen naar een lokale fotowinkel en als ik daarna ff bel, heeft hij ze binnen 1 uur klaar liggen. Ondertussen de kaartjes door de printer ivm de binnenkant (namen en kerst/nieuw-jaars-groet). Daarna de foto op de kaartjes plakken en dan kunnen ze op de post. Enveloppen kan ik van te voren al klaar hebben liggen, net als bij de geboortekaartjes.

Groetjes Noah  

Terug
Bovenaan