Wat doen jullie met de kerstkaarten ?????

Wij doen ook de kerstkaarten afzonderlijk van de geboortekaartjes. Ik ben op 20 december uitgerekend en ik doe, net als ieder jaar, de kerstkaarten al op 6 december op de post. Mocht de kleine voor die tijd geboren zijn, is het alleen een kwestie van een naam erbij zetten. De enveloppen voor zowel de geboortekaartjes als voor de kerstkaarten schrijf ik van tevoren.

Groetjes
Bibi

Hallo allemaal,

Ik ben ook op 13 december uitgerekend en ik heb nog geen flauw idee wat ik met de kerstkaarten ga doen. Wie weet zie ik het totaal niet zitten, heb al veel te veel te doen en dan sla ik het lekker een jaartje over of ik doe een los papiertje bij de geb. kaartjes met oh ja......ook nog prettige feestdagen whahaha...het kan me niet echt boeien op het moment. Ben net verhuisd en ben nog niet echt op orde, moet nog zoveel gebeuren voor de baby etc. Ik zie het allemaal wel. Ik moet eerst al de adressen van onze vrienden kennissen en fam etc eens goed gaan uitzoeken want ik woon net samen en dat is dus nog niet netjes opgeschreven allemaal ....genoeg te doen nog haha. Ben benieuwd of de beeb netjes blijft wachten tot de uitgerekende datum.

Iedereen succes he

Tja, wij gaan dus wel voor 'cheap' Ik ben 14 december uitgerekend, met de twee oudsten in mijn achterhoofd, zal dat wel uitlopen op rond de kerst. Wij zetten gewoon op het kaartje erbij: Wij wensen u fijne feestdagen en een gezegend 2009, als de kerstdagen dan al geweest zijn wensen we hun dus nog in elk geval fijne feestdagen met oud en nieuw.

Groetjes Lies 33+5wk

Ik ben op 2 december uitgerekend en wil het idd ook niet op het geboortekaartje.
Als het echt vroeger komt doe ik geen kerstkaarten of nog een fototje naar wat naasten familie en vrienden en anders heb ik met de drukker afgesproken dat hij er een los kaartje bij doet met hetzelfde lettertype en kleur. De kaartjes zijn toch al te zwaar voor 1 zegel en over december zegels ben ik ook nog niet uit. Het mag schijnbaar vanaf 6 december en als er dan een kaartje los bij zit is het toch ook kerstpost.
Dat het dan wat langer duurt maakt ons niet uit kunnen we lekker zelf nog genieten van de kleine zonder alle telefoontjes en visite!!

Groetjes Judith

Hoi,

Ik ben 22/12 uitgerekend. Ik ben van plan rond 15 dec. mijn normale voorraad kerstkaarten te versturen. Dat is eerder dan normaal, meestal ben ik door allerlei drukte erg laat maar dat is het voordeel (hoop ik) van zwangerschapsverlof ;-).
Als de baby eerder komt dan de 15e doen we waarschijnlijk een extra  inlegkaart bij het geboortekaartje met een kerst-/nieuwjaarswens erop.

Groetjes,
Elsbeth.

Ik denk dat ik gewoon op de computer even de tekst typ: "Ook wensen wij u prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar" en die kan ik dan las het ware bij de envelop indoen.

Hey,

Ik ben 14 dec uitgerekend.
Mocht de kleine niet veel later komen dan maken wij een fototje (formaat visitekaartje)  van onze dochter met de baby en zetten er en tekst bij van fijne dagen!
Deze stop ik dan bij het geboortekaartje.

Groetjes

Terug
Bovenaan