Wat doen jullie met de kraamvisite?

Wij kregen bij de eerste ook zo ontzettend veel visite dat toen mijn man weer aan het werk moest hij eigenlijk nog wel 2 weken vakantie had kunnen gebruiken
Dit keer doen we een kraamfeest maar wel al rond de 3 week ipv 6 Ben namelijk bang dat we anders alsnog elke dag met visite zitten
mira mv marek en 13 weken zw van ?

Hoe doen jullie zo'n kraamfeest? Wij hebben hier en daar geinformeerd en vinden het echt onwijs prijzig. Ikzelf heb het er wel voor over maar mijn man vind 750 tot 1000,- uitgeven voor een kraamfeest grote onzin. Die doet het liever in 3 keer thuis maar dat vind ik weer een hoop gedoe.

x ing

Hi hi,

Wij geven - 8 weken na de uitgerekende datum - een kraamfeest / babyborrel. De intimi komen uiteraard eerder maar ik zie het niet zitten om 3 maanden lang kraambezoek te krijgen, weet nu al dat ik daar onrustig van ga worden. Helemaal niet omdat je niet op iedereen zit te wachten. Dan lijkt me zo'n babyborrel ideaal.
Babyborrel doen we op een zondagmiddag van 13-16uur en dan met beschuit met muisjes, koffie en thee en daarna evt fris of iets sterkers dan dat. Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil!

We hebben nu 2 opties genomen op data bij de lokatie en afhankelijk van hoe en wanneer de bevalling is, prikken we een datum.

Succes met beslissen!

Greets Janneke

wij hebben hier aardig wat buurthuizen met speeltuinen dus wij zaten eraan te denken om die af te huren   De inkopen moet je vaak zelf doen dus einde van de rit zijn we bijna hetzelfde kwijt als thuis alleen iets meer dus voor huur van de zaal maar daar integen scheelt het een hoop rotzooi en gedoe En is ook veel rustiger voor jezelf!
Gewoon beschuit met muisjes bij de koffie en een hapje en een drankje na
Hoop dat het niet duurder wordt dan zo'n 500 euro in ieder geval hahahahaha...
mira mv marek en ?

Wij hadden op het kaartje gezet, bezoek liefst in de kraamtijd.
De meesten hadden zich er wel aan gehouden. Er zijn er natuurlijk ook , die toch niet kunnen dan, maar ik vond het lekker hoor in de kraamweek. Blijven ze ook niet zo lang.

Terug
Bovenaan