wat doen jullie met je kleertjes?

Hoi,

Ik bewaar alle babykleertjes.  Als ze lelijk geworden zijn niet meer natuurlijk. Ik zet ze op zolder en zal de dozen weer open maken  als ik nog een keer in verwachting mag worden. Ik weet niet wat het is maar ik  wil de kleertjes gewoon nog niet wegdoen.  Ik weet ook niet of ik de  kleertjes kan en wil hergebruiken, maar de mogelijkheid is er dan. En we hebben een grote zolder, dus het staat niemand in de weg

Groetjes  

Wij hebben een mix van merkkleren en H&M kleren voor Marissa. Mijn schoonmoeder koopt ook een boel leuke dingen merkkleren voor haar bij de Bijenkorf. Wij maken een doos met alle herinneringen en ook de leukste kleertjes. Mijn man wil de rest van de kleertjes voorlopig nog bewaren terwijl wij geen kinderen meer willen hierna. Een vinden we genoeg. Maar mijn man vindt dat we ze over een paar jaar ook nog weg kunnen doen. Dus voorlopig blijven ze op zolder.

Hoi hoi,

Misschien echt heel erg hoor, maar ik heb alles verkocht.......Behalve Rik zijn pakje dat ie bij geboorte aankreeg!!

Ik heb dan alleen de merkkleertjes verkocht en de andere dingen (het meeste, want die kleintjes groeien zo hard) heb ik weggegooid, of naar de kringloper.

X Saskia
mv Rik binna 16 week

hoi hoi,

ik heb alles bewaard
zijn aller eerste kleertjes heb ik apart in een doosje gedaan om te bewaren
en de rest van de kleren heb ik gewassen en gevouwen in een plastic afsluitbaren doos gedaan.
Omdat hij er zo snel uitgegroeid is is het nog echt niet verwassen
en het is ons eerste kindje (waarschijnlijk ook laatste maar  je weet maar nooit)
en veel kleding heeft hij niet eens gedragen .

je kan het later altijd nog weg doen toch???
en als je weer zwanger raakt koop je toch wat erbij wat  tegen die tijd leuk is toch??

succes ermee

groetjes moekje mama van Ryan 24-07-2007

Ik ben er nog steeds niet uit... Voor mijn gevoel verkoopt die merkkleding beter als het nog collectie 2007 is en dan moet ik het niet een jaar of wat laten liggen. Ik bedoel..Mette heeft best veel kleding dus het zal er na gebruik gewoon nog heel goed uitzien. Ik ben zowiezo erg zuinig op mijn spullen en dus ook op de kleding. Bewaren is leuk maar wat doe je er uiteindelijk mee he.... De eerste pakjes bewaren we wel hoor.

Enne over Zeeman.... Niks mis mee. Heb er vanochtend nog 2 pyjamaatjes en een slap gekocht. Echter de kleding is niks voor mij. Stoffen en modellen vind ik er echt net ff te goedkoop uitzien. Maar in principe heb ik er dus zeker niks op tegen en als ik er iets zou zien hangen wat ik helemaal leuk vind dan koop ik het ook gewoon maar dat is dus niet het geval. Mette heeft wel veel van de H&M online. Ideaal om daar te bestellen en betaalbaar! Ik vind het gewoon leuk om ons meisje stoer en leuk te kleden en tja daar werk ik dus voor denk ik dan maar.

x ing

Ik verkoop een hoop op marktplaats en Ebay. Alles wat niet verkoopt en wat ik niet wil houden, gaat naar het goede doel.
De kleertjes die ik erg mooi vind, bewaar ik nog, wie weet voor een tweede.
Ook het eerste pakje bewaar ik.

Maar Vera groeit zo ontzettend hard (ze is bijna 11 weken en zit al in maat 68) dat de kleding er echt nog perfect uitziet. Sommige kleding heeft ze niet eens gedragen.

Ik koop zelf ook wel tweedehands kleding, of bij de Wibra of Zeeman. Maar mijn favoriet blijft H&M en dan vooral de Hello Kitty lijn ;)

Terug
Bovenaan