wat doen jullie met kerst?

Was dit al een x besproken? Sorry, dan heb ik niet op zitten letten of ik ben gewoon dement aan het worden!

Wij blijven dit jaar lekker thuis. Ik vind het altijd vreselijk om met de kinderen te sjouwen en wilde dit jaar eens lekker op ons gemak doen. We hebben mijn ouders uitgenodigd om bij ons te komen gourmetten! Lekker en gezellig en de kinderen zijn lekker in hun eigen omgeving. Hoe het met mijn schoonouders loopt weet ik nog niet. Kan nog 2 kanten in op dit moment, maar ook al komt het goed, dan denk ik niet dat ik zo snel al bereid ben om gezellig bij hun op de koffie te gaan (moet allemaal even bezinken hoor!)

x miranda

Hoi,

Wij gaan eerste kerstdag lekker met zijn drieen uitrusten. Henk en ik moeten beide volgende week nog werken.
Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders. We gaan met kerst nooit echt bij mijn ouders langs (meestal alleen een bakje doen) omdat we aan het begin van december altijd al met het hele gezin weggaan. En volgende week zijn mijn vader, mijn zwager, mijn zusje en mijn neefje allemaal ook nog jarig dus dan zien we elkaar al drie keer.

Groetjes
Inge

hoi

dit jaar is het eerste jaar dat ik vrij ben met de kerst dus ik ga heerlijk genieten van deze dagen....... we gaan eerste kerstdag s'morgens even naar mijn ouders en blijven er eten daarna gaan we naar huis en gaat Bram lekker slapen en rond 16.30 gaan we naar mijn schoonouders en blijven daar eten en tegen 19 uur zijn we weer thuis en daarna lekker thuis genieten van de kerst en 2e kerstdag zijn we heerlijk met z'n 3-en thuis.....

liefs ilona

Eerste kerstdag komen Opa en Oma en Oom Bas bij ons. We gaan dan lekker Indisch eten en hebben kadootjes onder de boom. Tweede kerstdag hebben we geen plannen maar mijn zus belde net om te vragen of we daarheen willen komen. Ik moet dat nog even met mijn man overleggen.
Mijn man belde net dat hij alleen morgen nog gaat werken en de rest van de week vrij heeft genomen. Hij is dan 2,5 week vrij. Erg gezellig!!

Wat ik doe met kerst??

Jarig zijn!!!
Hahaha.

Ik ben nl eerste kerstdag jarig, en vier het dan ook. Dus we zijn lekker thuis, en smikkelen alles wat we lekker vinden, de hele dag door..
Hoef zo dus geen echt kerstmaal op tafel neer te zetten..
Scheelt weer enorm..
En de hele dag door gezellig visite..
Dus we vervelen ons niet..Tweede kerstdag met schoonfamilie bowlen en gourmetten..Dan zijn we met z'n 11en..

Gezellig dus..
Ga nu snel koken..
Gr Rina

Hoi hoi,

wij hebben 1e kerstdag een brunch   met de hele familie van Maik. Dus ook neefjes en nichtjes van Maik zelf met de kids! Erg druk maar wel gezellig. 2e kerstdag blijven we thuis en komt mijn moeder opa en broertje eten. Wilde gaan koken zelf!

X saskia
mv Rik 18 maanden bijna

Hoi, wij gaan 1ste kerstdag naar mijn ouders,daar zijn ook mijn broertje en zusje met aanhang en de 2 de kerstdag gaan we met mijn schoonfamilie gourmetten en bowlen,dus ik heb heeeele mooie bowlschoenen aan met de kerst haha.
Syl mama van mikey.

Hallo.. wij gaan eerste kerstdag met mijn moeder, oma, broer en schoonzus lekker eten bij mijn moeder.. mijn schoonouders zijn een weekje op vakantie in Overijssel en daar gaan we 2e kerstdag naartoe..
We zijn dus lekker beide kerstdagen onder de pannen..

Terug
Bovenaan