wat doen jullie met kerst?

Wij doen op kerstavond denk niet veel (moet overdag gewoon werken). En 1e kerstdag komen mijn moeder en haar partner eten. 2e kerstdag lekker thuis.
En oud en nieuw hebben we toevallig gisteren besloten dat we thuis blijven en er vrienden komen.

groetjes Maris

Wij zijn eerste kerstdag thuis, dan komen mijn ouders en broertje op visite, we hebben dan lekkere hapjes op tafel en duiken op een gegeven moment met z'n allen de keuken in om het eten voor te bereiden...mjammie!

Tweede kerstdag zijn we thuis en hadden we nog geen plannen....en wij hebben een derde kerstdag...dan gaan we eerst naar het tuincentrum om kerstballen te kopen voor volgend jaar, wij willen een andere kleur, en daarna bij vrienden op visite en gourmetten daar!

Groetjes
Angel

Op kerstavond gaan we bij mijn schoonouders gourmetten.

Op 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders, waar mijn moeder waarschijnlijk weer wat overheerlijks op tafel zet (hoe doet ze dat toch altijd?)

Op 2e kerstdag zijn we lekker met z'n 3-en thuis, gaan we denk ik wel ff een boswandeling maken ofzo en daarna lekker warme choco met slagroom drinken..hihi...

Heb er wel zin in, zo gezellig altijd!!!

gr. Ilone

hoi

1e kerstdag gaan we naar mn zwager,daar komen mn schoonouders dan ook,gaan we een rijsttafel halen maar dat willen ze al om 12 uur doenkomt door mn schoonmoeder(moeilijk mens),moet smiddags altijd op bed dan is ze moe blablabla.
vind met de kerstdagen juist dat je savonds lekker met zn allen gaat eten,kaarsjes,lichtjes aan enz...maar die kant van de familie is niet zo gezellig.

2e kerstdag naar mn ouders,lekker eten enz...en dan wel op een normale tijd.hahahaha

gr petra

hallo,

eigenlijk vieren wij zelf geen kerst maar in dezelfde periode valt ook een ander feest. Wij gaan de woensdag voor kerst (de 24ste) dat hier vieren met met schoonmoeder, zwager en zijn dochter. We vieren geen kerst maar het valt dus toevallig bijna gelijk.

Eerste kerstdag gaan we dus wel met 2 bevriende stellen een soort van kerst vieren. Zij vieren nl wel kerst en wij doen dan gewoon mee hihi. We hebben lootjes getrokken en dus cadeautjes onder de boom ook voor Sarah. Ben benieuwd wat ze er van zal vinden. Dit jaar is het niet bij ons thuis dus ik laat me verwennen.

Groetjes,
Tamar

kerstavond ga ik naar de kerk met mijn ouders en oma. Mijn zus moet dwarsfluit spelen en mijn zwager is organist in de kerk.

1e kerstdag gaan we eerst uitgebreid ontbijten. Misschien dat 1 van ons met de oudste naar de kerk gaan. Dan doen we het uitgebreide ontbijt erna. Lekker een wandeling maken, en vooral Eline lekker een dut laten doen. 's middags worden we verwacht bij mijn schoonzus, samen met andere schoonzus, aanhang en opa en oma. Gaan we eerst altijd spelletjes met de kinderen doen, en daarna gaan de vrouwen de keuken in en de mannen vermaken de kinderen nog even. Dan lekker eten.

2e kerstdag gaan we naar mijn ouders. Mijn zus en haar man komen dan ook. Helaas hebben die geen kinderen, en het huis van mijn ouders is ook niet echt kindvriendelijk dus dat word een hoop waarschuwen. Nee, niet aankomen. Neeheeeeee!! Doe nou eens rustig... Ga eens op je billen zitten.... whahahahaah, nu al zin in dus...

Mijn vader kan heel goed koken en kookt dan ook altijd uitgebreid. Mijn oudste vind het machtig om zijn opa te mogen helpen in de keuken. Mijn vader heeft daar natuurlijk niet altijd zin in, hij loopt uiteindelijk alleen maar in de weg.

3e kerstdag is voor mij weer een vroege dienst. De dag erna ook, dan sta ik ingepland voor veiligheidsmaatregelen Ado - Ajax... Blehhhhh...Daarna nog een vroege dienst,   dag vrij en met oud en nieuw de nachtdienst..

Kerstavond dineren bij mijn ouders en kadootjes, joepie!!! En volgend jaar komt Sinterklaas bij ze.

1ste Kerstavond dineren bij de ouders van manlief samen met overgrootoma.
En eigenlijk wilde we bij mijn overgrootoma op bezoek, maar die schijnt weg te zijn.
Altijd handig, not.
En 's ochtends uitgebreid (ahum onze zoontje ontbijt heel weinig ;-)) ontbijten.
En lunch slaan we over denk ik, want meestal eten we daar de hele dag door.
Zo rond 3 uur een pasteitje, rond 4 uur soep, etc.
Maar ja is nog even zien of Rowan dit pikt ;-)

2de Kerstdag gaan we lekker als gezinnetje op pad! Nog nooit hebben we zoiets gedaan met Kerst, want altijd was dan mijn oma jarig, maar die is pas geleden overleden, dus die "verplichting" hebben we niet.

Fijne Kerst allemaal.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan