Wat doen jullie met t oude speelgoed??

A

Anoniem

Guest

Lili heeft ook VEEL speelgoed!! Maar ik heb zoveel dat ik iedere dag (week) een andere doos neerzet om het wat spannend te houden...
Maar eigelijk staan mijn kasten helemaal volgepropt met speelgoed...hmmm...en vind het zooo zonde om het de zolder op te doen ...bij ieder dingetje denk ik tsja misschien wil ze hier nog mee spelen...(ook omdat er over een paar maanden weer een kroost komt)....
Beetje wazig verhaal  maar begrijpen jullie wat ik bedoel??Wat doen jullie ermee??

liefs lonneke

Julian heeft helemaal niet zoveel speelgoed (gelukkig...). Hij heeft beneden wat en boven op zijn kamertje, op die manier wisselt het aanbod dus een beetje.
Als je echt zoveel hebt dan kun je best wat naar zolder brengen en dan kijk je over een paar maanden weer, misschien kun je dan eens wisselen...
Vrienden van ons hadden een hele box vol speelgoed, zij gooiden  regelmatig wat weg. Dat zou ik zelf niet zo snel doen denk ik, tenzij het stuk is natuurlijk.

Hummm...ik geloof niet dat je veel aan mijn antwoord hebt...

Ellen mv Julian

toevallig net weer wat uitgezocht. Lukas heeft niet super veel ofzo maar zeker ook niet weinig. Ik heb mezelf wel ff op een koopstop gezet.

Er gaan een paar dingen naar opa en oma toe. Het spul waar hij al te groot voor is en nog goed is gaat naar het KDV. De rest doe ik maar weg.

Ik heb gisteren ook een boel kleerjtes aan het goede doel meegegeven. Ik zet straks nog wel wat kleertjes van villa hap op marktplaats maar de rest gaat toch echt weg.

Annemieke

Ivar heeft redelijk veel speelgoed maar gelukkig niet zoveel dat alle kasten volzitten
heb nog niks weggedaan omdat ik dus ook twijfel of hij het ooit nog leuk gaat vinden (vooral knuffeltjes), maar ga wel binnenkort een doos op zolder zetten om later weer tevoorschijn te halen voor de afwisseling

groetjes Jenneke

Dean heeft eigenlijk niet zoveel speelgoed. Hij is nu toe aan weer wat nieuws. Hij vindt z'n "oude" speelgoed niet meer interessant. Weggooien doe ik nog niet. Pas als er definitief geen kinderen meer komen doe ik het weg. Ik moet nu dringend op zoek naar uitdagend speelgoed voor z'n leeftijd.

Groetjes,
Nelly.

Thom heeft ook niet zo veel speelgoed. Hij heeft er wel pas nog wat oud speelgoed bij gekregen, wat speelgoed dat van mij is geweest vroeger, een blokkendoos, een brandweerwagentje en hij vind het prachtig. Als hij over zes weken jarig is zal er nog wel het een en ander aan speelgoed bijkomen. Weg doe ik voorlopig nog niets.
Groetjes mv Thom

Thomas heeft ook zo veel speelgoed (ben verslaafd aan speelgoedzaken) Maar ik verdeel het een beetje. Een speelgoedmand op zijn kamer, in de woonkamer en ik heb wat op zolder liggen voor als ik op zolder bezig ben. Het little people treinbaan en boerderijtje enzo ligt bv op de zolder dus kan hij daar mee spelen.

Liefs Esther

Hoi,
Skip heeft ook niet veel speelgoed, ik heb ook nog steeds niet echt iets gevonden waar hij heel veel mee speelt. Deze week heeft hij de stoel van Fisher Price gekregen en die vindt hij geweldig! Hij is verder veel te druk met kruipen, oefenen met lopen en ontdekken van zijn omgeving. Ook prima natuurlijk.
Ik kan me wel voorstellen dat als je kind constant wordt verwend met speelgoed door je omgeving dat je dat niet leuk vindt. Maar dat is bij mij niet zo.
Groetjes, Noortje mv Skip.

Terug
Bovenaan