Wat doen jullie met t oude speelgoed??

Hoi
Mila heeft ook niet gek veel speelgoed.
Ik probeer het een beetje te doseren zodat het niet te gek wordt.
al ben ik ook dol op al dat speelgoed wat je soms ziet staan.
Ze heeft nu pas een aantal dingen nieuw,zoals een huisje waar vormpjes in kunnen met poppetjes.Ze was echt toe aan wat ander speelgoed.Verder koop ik even niets nu omdat ze bijna jarig is.De tuimelaar vondt ze echt niks meer aan en ook die knisperdingen laat ze liggen.Die zijn naar de zolder voor evt een volgende.De rammelaar vindt ze eigenlijk ook niks aan.
ik zal idd proberen een beetje wisselend aan te bieden en niet te veel aanbieden dan zien ze de bomen door het bos niet meer.
Mila zit nu op een leeftijd dat rondkruipen en overal in neuzen veel interessanter is haaha.
succes gr piewie- Mila 16-9-06

Tijs heeft niet superveel speelgoed. Ik probeer dat ook een beetje tegen te houden, anders weet ie echt niet waar ie mee moet spelen. Ik merk b.v. duidelijk het verschil als ik de box heb opgeruimd (dus alles weer opgestapeld, bakjes inelkaar e.d.) of als ik dat niet heb gedaan. In een opgeruimde box vermaakt Tijs zich veel langer, dan heeft ie overzicht.
De echte babyspeeltjes waar ie al een hele tijd niet meer naar omkeek heb ik in een doos op zolder gezet, voor een eventueel tweede kindje (we willen wel, maar moet natuurlijk ook nog gaan lukken straks).

Groetjes,
mv Tijs

Gelukkig valt het met de hoeveelheden nog al mee hier. Ik heb het speelgoed waar Merijn niets meer mee deed, bewaard voor Siebe en die heeft er daarna weer mee gespeeld. Nu Siebe ook uit bepaald speelgoed 'gegroeid' is, ga ik het op zolder neer zetten om vervolgens een keer in de Brabanthallen in Den Bosch een kraam op de rommelmarkt te huren, waar ik het dan ga proberen te verkopen. Mijn zus heeft eens een zaterdag op die markt gestaan (een paar weken voor Sinterklaas en zij was vóór 12 uur al bijna los. En nog goed verkocht ook. Van het geld heeft ze weer kleding gekocht voor de kinderen!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.

hoorde vandaag toevallig dat kindjes van 5-6-7 babyspeelgoed ook (weer) leuk vinden, dus twijfel nu of ik het weg moet doen...
ik heb alleen niet zo'n zin om de hele zolder vol te laden met speelgoed, dus waarschijnlijk gaat het toch wel weg

groetjs Jenneke

Terug
Bovenaan