Wat doen jullie om 12 uur met de kindjes??

Ik laat Feline lekker liggen hoor!!

met onze oudste, nu 4 jaar hebben we dat ook gedaan, tot vorig jaar, toen heeft hij voor het eerst het vuurwerk gezien.

Feline krijgt er nog niet zoveel van mij, denk ik zo, dus laat ik haar lekker slapen. Mocht ze wakker worden is het vroeg genoeg om haar eruit te halen.

Ik zou je kindje niet mee naar buiten nemen hoor!! Wat een herrie is dat voor hun oortjes.

groetjes,

Suus

Bedankt voor jullie reacties.

Ik zou hem ook het liefst laten liggen, maar het punt is juist, dat hij zeer waarschijnlijk wakker word, want hij slaapt gewoon erg licht. En ben dus bang, dat als hij er wakker van word, hij in paniek raakt. En zoals sommige schrijven, als ik met hem voor het raam ga staan als het begint, hij misschien niet schrikt.
Maar we hebben nog even en we kunnen kijken, hoe hij de komende week reageert.

Groetjes Suus

Hallo,

Wij laten onze meid gewoon lekker liggen. Ze slaapt er vast dus ik ga er vanuit dat ze er gewoon doorheen slaapt.
We hebben er wel bewust voor gekozen om met oud en nieuw thuis te blijven. Onze vriendengroep die komen lekker bij ons dus is het probleem direct opgelost. Wij zijn tot nu toe namelijk de enigste met kinderen, dus dat is nog lekker makkelijk. Volgend jaar moeten we een andere oplossing  vinden want dan zijn er meer kindjes.
Vond het toch wel belangrijk dat, mocht ze wakker worden, ze in haar eigen vertrouwde omgeving is. En ja als ze wakker wordt dan ga ik lekker met haar aan het raam naar het vuurwerk kijken. Hoef ik ook niet buiten in de kou te gaan staan hahaha.

Ik zou zeggen doe wat jij denkt dat goed is.

Groetjes Anne

Ik kijk ook wel hoe Jasmijn er op reageerd. Blijft ze slapen....prima. Word ze wakker... ook prima. Dan nemen we haar mee naar beneden en gaan we voor het raam kijken. Als ze het niet eng vind nemen we haar misschien ook wel even mee naar buiten. We zullen wel zien. Alles hangt dus gewoon af van hoe Jasmijn er op reageerd. Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Als ik heel eerlijk ben hoop ik dat ze wakker word en dat we samen even van het vuurwerk kunnen genieten. Het is natuurlijk toch onze eerste oud en nieuw met z'n drietjes. Maar hoe dan ook ik maak haar er niet voor wakker.

Iedereen iniedergeval een super oud en nieuw, op welke manier jullie het ook doen.

XX Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008)

Hallo,

Wij hebben onze oudste ( nu 5) altijd laten liggen. Vorig jaar hadden we afgesproken dat we zouden komen kijken en als ze wakker zou zijn dan mocht ze mee kijken. Natuurlijk zat ze al op ons te wachten (hihi).
Onze jongste (dan bijna 10 maanden) laten we liggen en we zien wel.

Wij steken wel altijd kort voordat het bedtijd is een beetje siervuurwerk en een paar knallen af zodat ze er toch wat van mee krijgen en ook zodat ze 's nachts niet schrikken van alle knallen maar "weten" wat het is.

Dit is is tot nu toe altijd goed bevallen en we hebben geen last van angstige kinderen en ook niet dat ze ligt slapen omdat ze bang zijn wat te missen. Ze hebben tenslotte hun vuurwerk gehad.

Maar het staat en valt natuurlijk met het karakter van je kind en dat je alleen zelf beoordelen.

In ieder geval een fijn uiteinde.

Gr.
Msking

Hoi,

We laten onze kleine ook lekker liggen en ik verwacht eigenlijk niet dat ze wakker wordt. Afgelopen nachten hebben ze hier al een paar keer met carbid geschoten en daar is ze gewoon door heen geslapen. Mocht ze wel wakker worden, ga ik even voor het raam staan, met z'n drietjes knuffelen en dan weer lekker in bed.

Iedereen een fijn uiteinde!
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan