Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ilyas (9,5 maand) eet op brod smeerkaas, jam, vegetarische tuinkruidenpate (AH) en appelstroop. Pindakaas heb ik geprobeerdm, maar vond hij niet lekker. Bovendien raden ze het ook af onder 1 jaar ivm allergien.
Ik werk op een kinderdagverblijf en het is standaard smeerworst( teveel is ook niet goed),smeerkaas en vanaf een jaar appelstroop,(is beste zoetbeleg) en pasta erbij. Mijn dochtertje is nu 9,5 maand. Ik geef halve smeerkaas, halve appelstroop en ander dag weereens halve met smeerworst en jam.
Hebben jullie ook weleens gekookt ei fijngemaakt als beleg. Ik ga het zo proberen?
Vanwege de koemelkallergie blijft er niet veel over. Dus alleen boter.
Soms tomaat en soms wat fruit.
Maar hij vindt het zo nog erg lekker. Hij is dan ook nog maar net 7 maanden
He? Mijn zoon heeft ook koemelkallergie maar mag geen boter hoor! Of heb je een merk gevonden die melkvrij is... zo ja welke dan??
Ik geef mijn zoon pindakaas of niks op brood verder wil hij niks er op hebben. Zelf heb ik wel een pinda allergie dus was erg huiverig met het geven.... tot nu toe geen reactie gezien. Hij eet trouwens nu hij 9 maanden is nog steeds alleen de korsten en verder een halve boterham. Meer krijg ik er niet in... ook pap eet hij niet.