Wat doen jullie tegen misselijkheid en overgeven?

Ik ben nu ook 8 weken zwanger en emesafene tabletten werkte bij mij totaal niet.
Ben ook misselijk en soms overgeven en ik ga er mee naar bed en ik wordt er mee wakker.
Ik heb nu een pilletje gekregen genaamd suprimal, dat is tegen wagen, boot en auto misselijkheid en dat helpt me wel een beetje.
Ik heb ook van een kraamhulp die ik toevallig ken gehoord dat je floradix moet proberen dus daar ga ik naar opzoek.
Heel veel succes!!!

groetjes patricia

ik ben nu 16 weken zwanger ben hiervoor weken aan eengesloten misselijk geweest, en alleen maar overgegeven.. daardoor ook extra op controle geweest voor uitdroging...

ik heb daarvoor emesafene zetpillen gehad, want tabletten werken niet als je overgeeft en lolly's verbazend genoeg werken ze heel erg goed!! mijn verloskundige vertelde dat veel vrouwen er baat bij hebben en ze het dus daarom ook aanraden.

ik bestel ze altijd via bellypops komt netjes binnen en zijn heel goed, gelukkig heb ik ze nu niet zoveel meer nodig.. maar het is wellicht een goede tip!

Heeft er ook iemand acupunctuur gehad tegen de misselijkheid?
Ik ben a.s. maandag 8 weken en het is een groot drama ben echt de hele dag door misselijk.
Zit aan de emesafene pillen maar kan niet zeggen dat het super werkt.

Terug
Bovenaan