Wat doen jullie voor werk?

hoi hoi dames

ik heb ervoor gekozen om bij me dochtertje van 10 maanden te blijven dus ben full-time mama! en dat zal ik ook blijven tot dat die 2 naar school gaan.. mijn vriend verdient voldoende om van rond te komen en aangezien ik nog maar 20 ben zou ik alleen maar werken voor  het kinderdagverblijf.. ik denk trouwens wel dat ze dalijk 1x in de week er naar toe gaan zodat ze toch met andere kindjes kunnen spelen en ik ook een dagje voor mezelf heb.

groetjes jessica mama van djesslyn (11-06-07)... 16w en 3d zw

Hai,

Ik heb een kantoorbaan, bij  een deurwaarderskantoor. (gelukkig blijven de telefonische uitscheldpartijen tot een minimum en valt het met de stress/irrie's ook wel mee) Ik zit dus 40 uur per week op mn billen hihihi. Nadat de kleine er is wil ik zelf zo'n 20 tot 25 uur gaan werken, even afwachten hoe we het financieel allemaal kunnen regelen.

Petra.

Ik ben lerares Geschiedenis&Staatsinrichting en ik werk op een VMBO-school. Ik werk nu 5 dagen en ga, als het kindje er is, terug naar 2,5 dag. Lijkt me best lekker eigenlijk.

Ik werk als office-manager/duizendpoot  bij een incassobureau; in oktober alweer 18 jaar.   Sinds de geboorte van mijn zoon Lucan 2 jaar geleden, ben ik 2 dagen gaan werken i.p.v. fulltime. Dit bevalt voorlopig prima.

Groetjes, Mariska

Hallo allemaal

Ik ben mobiliteits personeelsadviseur bij een wereldwijd concern ( chemisch) Ik werk momenteel 40 uur maar ga in Januari 2009, 24 uur werken.
Verder heb ik in augustus zwangerschapsverlof en begin dan in januari met werken!!

Groetjes

Hallo
Ik werk van (eind)april t/m oktober (nu dus aug.) als receptioniste in een vnl. franstalige gasten  5*hotel. Vanaf '97 werk ik voor maris hotels tot voor 2 jaar geleden als hoofd v.d. animatie/entertainment. Vanaf eind okt. t/m begin april fulltime home entertainer!
groetjes,Priscilla

ha ha...
ik had het al eerder ergens geschreven.. dus toch nog maar keer..

Ik ben annemieke 37jr en werk al bijna 14jr bij de KLM als stewardess.. als wij zwanger zijn mogen we zins ong 1,5jr niet meer vliegen wel als pas maar niet meer werken!
ik zou gaan werken voor een uitzendbureau adecco maar omdat ik ZO vreselijk aan het spugen ben zit ik al de hele tijd thuis.. nou de muren komen ondertussen op me af..
ik ben gewend om met enige regelmaat weg te zijn en ik mis het!
nu ga ik morgen naar mijn bedrijfsarts en hopelijk ga ik dan langzaam opstarten..
dus ik ben benieuwd...
ik werk normaal 67% das omgerekend 3x 3dagen en 1 x 4dagen perweek.. (klinkt best veel he..) maar omdat wij rare tijden werken kan is het vaak zo dat ik 3 dagen werk en 6vrij ben.. maar ook 3dagen werk en 12vrij ben.. maar dan maak je in die 3 dagen wel hele lange uren!!! naar japan ofzo..
ja en soms zijn we ook langer weg... 9dagen of langer!!! nee daar ben ik dan niet blij mee!!!!! heb het ook nog niet gehad zins ik mama ben

zo errug veel informatie.. :))

liefs Annemieke

Ik ben planner op de afdeling klantenservice bij een kinderopvangorganisatie. Ik zorg dus dat de kindjes die op de wachtlijst staan, tijdig geinfomeerd worden of er wel of geen plek is, bied op een eerlijke manier  plaatsen aan. Het is een afwisselende baan, helaas door de capaciteit op dit moment (mega wachtlijsten) niet stressvrij, maar kan me er goed vanaf zetten, hoewel het soms wel lastig is.
Ik ben dus voor veel klanten de pispaal, hihi. Ach, het houdt me wel scherp.

Sinds de geboorte van mijn zoontje werk ik 24 uur, over 3 dagen verspreid, en dit blijf ik ook voorlopig werken als de baby is geboren. Misschien dat ik, als mijn zoontje naar school gaat, 8 uur ouderschapsverlof op neem, zodat hij nog niet naar de bso hoeft. Even kijken hoe dit financieel uit komt, want wij kunnen mijn salaris helaas niet missen, anders was ik zonder twijfel fulltime mama geweest.

Terug
Bovenaan