wat doen jullie zoal?

Leuk topic!

Uitslapen is er niet meer bij helaas. Om de één of andere reden word ik elke dag om 7.30 uur uiterlijk wakker. Dan maar meteen douchen, aankleden, ontbijten etc. Vanwege m'n gekneusde ribspieren gaat dat allemaal niet zo snel meer, dus tegen een uur of 10.00 uur hang ik dan pas een beetje achter de laptop of TV. Vooral druk bezig om onze bruiloft voor te bereiden, aangezien die ongeveer 2,5 maand na de bevalling is. Verder ben ik mega-afhankelijk van anderen, zelf rijden of fietsen met bekkenpijn en gekneusde ribspieren is geen succes. 's Middags regelmatig naar de huisarts (B12 injecties) of naar fysio (bekken/ribspieren). Dan een middagdutje of met een boek op de bank of familie die op bezoek komt, soms eten koken en dan nog GTST kijken en dan is het zo ongeveer wel bedtijd. Voelt echt heeeeeeeel erg saai, aangezien ik altijd een enorm bezige bij was en nooit stil zat. Maar ik heb nu weinig keus helaas. Ik heb ook totaal niets van het winterweer mee gekregen. Het is voor het goede doel, dat is mijn motto inmiddels!

Ik word rond half acht wakker van mijn zoon die de kleuren van de auto's die vertrekken in de staat een het opnoemen is, doet ie sinds kort, lig ik helemaal dubbel! Dan ga ik gezellig bij hem zitten op zijn kamertje zodat ie tegen me kan kletsen. Dan hem en meestal ook mezelf aankleden, Manlief gaat er rond 8 uur uit, half negen ontbijt met zijn drieën. Negen uur gaat man met zoon naar de opvang op de dagen dat hij opvang heeft anders gaat mijn man rond 10 uur naar zijn werk. Beetje huishouden, even naar buiten met mijn zoon. Middagslaapje / dvdtje kijken als zoonlief wil slapen. Eten maken nog even spelen met mijn zoon. En als mijn zoon naar bed is doe ik een online spelletje of kijk ik tv of lees een boek. Mijn man werkt tot een uur of 12 's avonds dus ik ben meestal alleen. Beetje saai nu ik niet meer werk, maar goed.

Mijn man gaat om 6.15 uit bed en ik draai mn eigen dan weer om nu ik verlof heb :)
Dan rond 9 uur uit bed, ontbijten. Daarna ga ik de paarden voeren en buitenzetten, hond gelijk mee.
Dan rond 10 uur/half 11 weer binnen. Nog wat dingen in huis doen.Rond de middag eten daarna hond uitlaten. Daarna nog wat in huis doen of ergens naar toe zus/vriendin/winkel o.i.d. Tussen 3 en 4 meestal even zitten/liggen met laptop of t.v. aan. Rond 4 uur ga ik de stallen klaarmaken en de paarden binnenzetten en voeren, hond weer mee.Daarna eten koken.Man is rond 17.00uur weer thuis. rond 17.30u eten daarna opruimen en meetsal bank hangen of naar zwangerschapsgym o.i.d en dan rond 22.00u naar bed.

Terug
Bovenaan