Wat doen jullie...?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden..

Ik heb misschien en rare vraag...... maar ik vroeg me af wat jullie doen nadat jullie geklust hebben, ik heb namelijk gelezen dat je je benen omhoog moet doen omdat er dan meer visjes naar binnen gaan haha, ik zelf geloof er niet zo in....

groetjes marisca......

benen in de lucht gooien is ook zo'n toestand, maar het is wel beter, om de reden die je zelf al schreef. Gewoon een kussen onder je billen schuiven is ook afdoende hoor. mijn vriend vindt het ook allemaal maar zo zo, maar als je voor een baby vrijt kun je het maar beter goed doen toch?

xxx Annet

Hoi hoi

Ja daar heb je gelijk in..
een kussen onder me kont deed ik al wel,haha

groetjes marisca

Met je billen hoog blijven liggen is inderdaad het beste zeggen ze maar echt een leuke positie is het niet nadat je net een fijn moment samen hebt gehad zeg maar....
Het ligt er dan zo dik bovenop dat je vrijt om een baby en eigenlijk wil je dat niet, er moet ook wat romantiek bij blijven he?

Is het trouwens ook waar dat je als vrouw ook een orgasme moet krijgen om de 'visjes' beter naar binnen te laten gaan? Dat heb ik wel eens gehoord maar volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die een orgasme krijgen van de daad (of ben ik de enige??)

Succes met zwanger worden en vooral plezier met klussen!
Groetjes Roos

Haha, ik ben dierenarts en als ik een vrouwtjes hond kunstmatig insemineer dan laat ik daarna de eigenaar met het hondje in de wachtkamer zitten. Voorpootjes op de grond en achterlijf in de lucht. Ziet er erg lachwekkend uit! Sorry daar moest ik even aan denken. Volgens mij is die theorie nergens op gestoeld. Ik moet wel zeggen dat ik na de vrijpartij steeds een tijdje ben blijven liggen, niet gelijk opgesprongen ofzo. Dat leek me toch beter. Maar aan de andere kant: spermacellen bewegen actief naar binnen dus zelfs als je staat denk ik dat het wel goed komt.
Nee dat van het orgasme is denk ik echt een fabeltje.
En om ik ben je naam vergeten gerust te stellen: nee hoor je bent zeker niet de enige
groeten Elke

Nog een dingetje....sorry voor de details hoor maar ben benieuwd of jullie mannen dit ook doen/zeggen.....

Mijn vriend zegt altijd na de daad dat ie het er diep heeft ingestopt! haha hij zegt dat ie bij het klaarkomen zorgt dat ie heel diep zit....zou het helpen?

Nou... tot zover onze bedzaken...
Groetjes Roos

Heb ik ook gehoord. Nou ja, baat het niet dan schaadt het niet.
Nog een andere vraag:
voorheen ging ik na de daad altijd naar het toilet om te plassen (verkleind de kans op blaasontsteking). Nu doe ik dat maar niet meer, maar geen idee of het iets met vruchtbaarheid te maken heeft?
Iemand een idee hoe dit zit?
Groetjes V.

Ik heb ook geen idee maar voor de zekerheid ga ik ook niet meer naar het toilet,blijf maar de hele nacht stil liggen haha.

Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan