Wat doen jullie...?

Veerle ik heb geen idee..ik hoop dat t geen kwaad kan, want ja ik moet nu eenmaal..en om me eigen niet schoon te maken, vind ik ook beetje vies, haha..

En de rest van de vragen: Hoe oncharmant t ook klinkt, ik gooi ook regelmatig mn benen hoog in de lucht na de daad, haha..Eerst moet ie t er zo diep mogelijk inspuiten en dan mn benen in mn nek..En wees niet bang..je bent vast niet de enige. Weet t precieze percentage niet, maar t schijnt dat t n laag percentage is wat wel klaarkomt van de daad. Ik in ieder geval niet!

je zou idd zeggen dat het een fabeltje is, van dat klaarkomen, maar ik heb gehoord
dat een vrouwenlichaam na een orgasme meer ontspannen is, waardoor het voor de visjes makkelijker is om naar boven te zwemmen, en dat de kans op bevruchting wel wat groter wordt,
vind het jammer dat zo weinig vrouwen dat maar kunnen, ik gelukkig wel,
maar k heb een ander pech;
ik kan maar een keer, en niet meerdere keren achter elkaar.
 hahahaha
zo alles ligt nu toch op tafel.
moet nog beginnen met klussen, maar vind het hier zo gezellig dat ik gewoon af en toe kijk.

hoi..

er zijn idd bepaalde standjes waardoor hij heel diep in je komt... en dus ook spuit (tja hoe zeg ik het anders?)

en idd met de benen omhoog of kussen eronder ""zwemmen"" ze wat sneller.... maar ook als je gelijk gaat plassen of opstaat blijft er nog veel erin zitten en nog genoeg kans om zwanger te raken!!!

het helpt wel als jij OOK klaarkomt!!!! zeker... jouw baarmoeder gaat dan als een soort zuignap na beneden,en kan op die manier heel makkelijk wat zaadjes mee pikken!!!

zelf heb ik geen moeite om te komen... ma anders help je jezelf een btje mee? (btje raar misschien om te zeggen,ma het voelt voor jou wel heel lekker,en de man vind het vaak erg opwindend!)
het schijnt nog beter te zijn als je klaarkomt   NA de man... dat lukt mij dan weer niet... kom te snel altijd... en vriend stelt het uit... ma ja!!!

succes iedereen!!!!!

liefs cenn

Hoi!!

Cenn heeft gelijk. Wetenschappelijk aangetoond dat de baarmoedermond  tijdens je orgasme  zich in het sperma doopt dat in je schede ligt. Echt waar. Op discovery gezien!! en ik  vroeg me tijdens het kijken alleen maar af welk stel zo vrij is om tijdens het vrijen een cameraatje in de vagina te  laten plaatsen om deze bizarre beelden te laten filmen. Maar ik help  mezelf na het komen van mijn vriendje plezierig in  extase hahahaha. En  vriendje vindt dat geweldig!!!!!  
ps. vrees dat ik bezoek krijg van de rode duivels! gister licht roze afscheiding. jammerdebammer. op naar de volgende ronde!!!

xxx Annet

Terug
Bovenaan