Wat doen jullie!

Hallo meiden,

Vroeg me zo af wat jullie wilden. In het ziekenhuis of thuis. Ik denk dat ik weer in het ziekenhuis wil bevallen. De vorige keer heb ik meer dan 1300 cc bloed verloren en was ik blij dat ik in het ziekenhuis was. Het wil echt niet zeggen dat ik nu weer hetzelfde zou krijgen, maar het geeft je wel een rustgevend gevoel.

Ook denk ik dat ik toch wel weer borstvoeding ga geven. Bij de eerste 2 maandjes vol gehouden. Uiteindelijk wel relaxed toen Koen op de fles ging.
Wat gaan jullie doen. Weten jullie dit al?

Groetjes Jobeko

hoi hoi

Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik ook veel bloed heb verloren en daarna na de ok moest om mijn baarmoeder schoon te laten maken, maar vind het ook niet erg om in het ziekenhuis te bevallen. Ook ga ik bv proberen weer, alleen mocht het niet lukken dan geef ik de kleine ook gewoon de fles, ga niet te moeilijk doen.

Ik wil thuis bevallen maar dit wordt me afgeraden om dat mijn schildklier niet goed werkt en het kindje bij de geboorte direct gecontroleerd moet worden. De verloskundige raadt het aarom af om thuis te bevallen

Hoihoi,

Ik hoop dat ik weer thuis mag bevallen (tot nu toe 2 thuisbevallingen). En dat ervaarde ik als erg prettig.

Ook hoop ik net als de vorige keren BV te geven.

Doeiiii

Hoihoi,
Ik zou graag thuis willen bevallen, lekker in mijn eigen omgeving, zodat ik kan doen en laten wat ik zelf wil. Maar ook omdat ik het wel bijzonder vind als je kindje in je eigen huis wordt geboren!
Ik ga ook borstvoeding geven als dat lukt, maar ben ook wel van plan om de kleine zo snel mogelijk ook aan de fles te laten wennen. De kleine van mijn zus heeft nooit uit de fles willen drinken, met als gevolg dat zij tussen haar werk door haar kind bij de creche moet gaan voeden.

Overigens kun je volgens mij niet zomaar kiezen voor een ziekenhuisbevalling. Dat ligt aan je verzekering en de medische noodzaak ervoor. Maar misschien bedoelen jullie wel het kraamhotel?

Groetjes, Karin

Ik wil juist graag in het ziekenhuis bevallen. Hoor zoveel van die horrorverhalen om me heen en in Utrecht heb je speciale kraamkamers. Als het dan even wat langer duurt kan paps ook blijven slapen. Dus waarom niet?

Terug
Bovenaan