Wat doen jullie?

Steeds meer meiden zijn de 37 wk grens voorbij en 'mag' de kleine komen, ook rommelt het bij verschillenden het leuk. Spannend, maar het kan vanaf 37 weken, alle oefenweeën ten spijt, nog 5 weken duren voor de kleine buikbewoner de grote wereld betreedt..
Wat doen jullie om de tijd een beetje leuk door te komen? Ik ben zelf alles behalve mobiel, maar zit/hang geregeld met een handwerkje op de bank (zo heerlijk burgerlijk) daarnaast vraagt het gezin het nodige en gaan de dagen wel voorbij. Een vriendin van mij is uit balorigheid een proefrit gaan maken in de nieuwste Jaguar.. Ook een idee om de aandacht even te verleggen..
Was gewoon even benieuwd wat anderen doen :)
x Taraneh

Erg he, hoewel je eigelijk pas uitgerekend bent met 40 weken, ga je toch al vanaf 37 weken zitten wachten want het "mag" komen... Mijn vorige twee kindjes zijn idd met 42 weken pas gekomen en ja de tijd duurt dan lang! Kinderkamertje is meestal al op orde en alles wat je moet regelen is geregeld,
wat te doen als je dan niet zo mobiel bent?! geen idee, ik ging veel bij vriedinnen thee drinken of die dingetjes doen die nog gedaan moesten worden (fotos plakken e.d) en wachten en hopen he :p

Succes ermee!

Hier ook alles wel rond. Ik ben maar 2 dgn alleen thuis, de rest van de tijd is mijn zoontje er ook. Dus dan gaan we lekker een boodschapje doen of de eendjes voeren of bij andere kindjes op bezoek om te spelen. Als ik alleen ben doe ik lekker weinig. Beetje op de bank hangen met mijn laptop, beetje poetsen in huis, even naar de stad.

Ben verder nog prima mobiel dus even naar de winkel of afspreken met een vriendin, dat soort dingen. Het bevalt me wel zo :)

Op zich ben ik 'maar' twee dagen alleen. Ik doe nog zoveel mogelijk ook al moet ik dat de dag erna bezuren. Nu kan het nog even!
Dus lekker uit eten met vriendinnen. Nog even wat leuks doen met mijn vriend. Even de stad in om lekker te lunchen en wat te winkelen (was supergezellig, maar misschien toch niet zo'n briljant idee; auw! mijn bekken! ;-), naar de kapper, boeken lezen, eindelijk eens een volledige aflevering van Oprah kijken met een pot thee en chocola. Lekker in mijn uppie de honden een stuk uitlaten. Een beetje schoonmaken.
En als ik alleen thuis ben met onze dochter dan doen we leuke dingen zoals knutselen, taartjes bakken oid.

Ik heb me wel voorgenomen om vanaf week 39 toch echt wat rustiger aan te gaan doen, maar het stomme is dat ik dan wel een soort van kamerolifantje ben, nu de frummel redelijk is ingedaald gaat het met mij wél een stuk beter. Hahaha, wie had dat kunnen denken; de beste periode van mijn zwangerschap is de laatste maand;-)

hmm hier verveel ik me dood! gelukkgi weet ik dat ik niet over de 39weken heen hoef te lopen,want dan zou ik echt gek worden,voel me nu al een kluistenaar!
zoals vandaag kijk ik wat disney films met zoon lief..mijn vriend is naar zijn opa. en doe ik wat dingen met Jari die ik wel nog kan..
bij mn 1ste ging ik gewoon lekker zwemmen,dingen met vriendinnen doen enzovoort!
dat is wel balen nu zeg!
ook de films heir in de kast heb ik bijna allemaal wel weer gehad haha!

ik ben pas bijna 35 weken maar zal tot aan de bevalling gewoon dagelijks op en neer naar school moeten voor mijn zoontje... wel ga ik tussendoor enveloppen schrijven en nog wat dingen inrichten in de babykamer en ga wel proberen vanaf 37 weken de middagen tussen half 2 en half 4 dat mn kind op school zit een uurtje te gaan liggen....

Niet veel! beetje internetten tv kijken in bed liggen gewoon saai!
Gister ben ik nog even over de markt geweest [stukje dan]maar dat was al te veel!
nee ik lig de laadste loodjes vooral uit!En gzd hoef ik ook niet lang meer,ergens volgende week mag ik bevallen!
groetjes Bianca
38wk4dg

Ik ben vandaag 36 weken en soms kom ik de dagen gewoon weg niet door en verveel ik me gigantisch, ondanks dat me kleine man nog thuis is. Andere dagen heb ik genoeg te doen. Me moeder komt 1x in de week op visite en me schoonmoeder neemt deze week yordi af en toe even mee erop uit, omdat zij nu vakantie heeft en zodat ik even wat meer rust heb. Echt mobiel ben ik ook niet meer, dus een lekkere wandeling met me mannetje ( wat we altijd veel deden) zit er nu niet in. Het enigste uitje wat ik momenteel nog heb is boodcshappen doen en ben dan ook echt helemaal kapot als we weer thuis zijn.
Verder lees ik een boek, internetten, tv kijken, met me kleine man bezig houden en 's middags vooral heerlijk veel slapen!!!!!!!

Liefs marielle

Terug
Bovenaan