Wat doen jullie?

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje he... Wel goed denk ik om je zinnen zoveel mogelijk te verzetten. Internet is echt een uitkomst. Bij mijn vorige (9 jr geleden) bestonden dit soort forums niet.
Wanneer mensen uit mijn omgeving vragen wanneer ik uitgerekend ben, tel ik er gewoon een weekje bij op. Vind het vervelend als mensen niet meer durven te bellen enzo.
x Taraneh

Ik vermaak me ook vooral met internet, een spelletje op de ds van mijn zoon en andere kleine dingen. Probeer wel bijv zittend de was te vouwen, maar heb sinds vrijdag erg veel pijn in mijn schaambot.Kan soms bijna niet lopen ervan dus kalm aan doen moet wel.
Verder kijk ik nu vaak schaatsen van de olympische spelen, en Martijn wil ook wel wat aandacht. Gelukkig komt straks zijn vriendje een tijdje hier, dus spelen ze samen en kan ik even een uurtje gaan liggen.
Verder zorg ik gewoon dat het eten op tijd klaarstaat, zodat ik vanavond alleen de boel nog maar op hoef te zetten, als dat tegen die tijd nog gaat....En aftellen en wachten. Gisteravond nog wat gerommeld in de babykamer, tenminste, mijn man dan en ik zat erbij. Nog twee schilderijtjes ophangen en de vitrage recht en even zuigen en dan is het echt klaar. Vandaag 38 weken..

Terug
Bovenaan