Wat doen jullie???

Als je geregistreerd partners bent hoef je niet naar het kantongerecht hoor, je hoeft alleen samen naar het gemeentehuis te gaan om je kind te erkennen, dat is alles.. Het gezag heeft de vader dan automatisch.
Bij een samenlevingscontract moet je erkennen EN naar het kantongerecht voor het gezag.

Trouwen is inderdaad wel zo praktisch, misschien als je het romantische idee van trouwen achterwege laat bij het proberen je vent over te halen. Gewoon lekker zakelijk en mannelijk de boel aanpakken, dat jij je als het eenmaal besloten is lekker laat gaan...tja dat is een ander verhaal ;-)

Haha Ann3k3

Wij zijn het kindje gaan erkennen en toen vroeg HIJ info om te trouwen of geregistreerd partnerschap. Toen de dame zei; willen jullie het groots??? Riep ik meteen; NEE ik wil het alleen goed geregeld hebben, hantekening zetten en wegwezen. Mijn vriend keek me met hele grote verbaasde ogen aan. Hahaha je had zijn gezicht moeten zien.

Op dit moment wil ik het ook echt voor het zakelijke aspect en niet de romantische gedachten erachter, ook al droom ik daar toch stiekem van.

ps
Nog niets besloten.
xxx

Terug
Bovenaan