Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
's Nachts geen sokken aan en met alleen een romper in een slaapzak met mouwen(het is een echte trappelkont dat kind van mij) en daarover een dunne deken die we lekker strak instoppen.
Overdag slaapt ze ook in een dunnen slaapzak zonder mouwen. Dan dan we alleen ahar broek en sokken uit. Shirtjes blijven overdag aan. Julia houdt ;echt niet van gefrunnik aan haar, dus als we haar voor elk slaapje (nog 2 á 3 keer per dag) steeds moeten aan en uitkleden wordt ze echt niet gelukkig. En ik dus ook niet, haha
Myrna slaapt overdag gewoon in haar kleertjes.. een jurkje of rokje doe ik vaak wel even uit..
's nachts heeft ze een pyama aan+sokjes en een winterslaapzak met mouwen van de hema.
Zo te lezen hier kan het ook wel zonder de pyama.. Hoe warm hebben jullie het kamertje allemaal?
Overdag slapen ze in kleertjes (doe ook jurkje, rokje of spijkerbroekje uit) met sokjes aan. Als ze rond 19u naar bed gaan, doen we de pyama aan (met sokjes als die er niet aan zitten) en na de laatste voeding gaan ze in de slaapzak..
Kamertje is vrij koel, graad of 18.