Wat doen jullie.

ben officieel kapster maar sinds mn eerste zwangerschap ben ik nu thuisblijfmoeder/huisvrouw.

ik wilde er voor 100% zijn voor mn kindje (nu kindjes) en koos ervoor om te stoppen met werken.

t kappersvak heb ik achter me gelaten. als straks de jongste naar school gaat (over 4 jaar dus) ga ik weer aan de studie. wil maatschappelijk werkster worden. en dan voornamelijk voor kinderen, pubers, tienermoeders. lijkt me echt geweldig om te doen.
maar dat duurt dus nog wel ff :p

liefs, do

:) leuk zeg! En dalijk toch weer aan de studie. Ik ben werk als militair bij de Koninklijke Marechaussee. Ga dalijk wel minder werken. Ben benieuwd wat alle andere doen :)

Ik werk als pedagogisch medewerkster in de jeugdzorg. Ik werk op een naschoolse behandelgroep voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Dit doe ik 3 dagen per week. Na mijn verlof blijf ik 3 dagen werken.

ik werk als verzorgende in de thuiszorg. Ben nu half in de ziektewet omdat ik veel last heb van mijn rug. Als de kleine geboren is ga ik weer hetzelfde aantal avonden werken als voorheen denk ik. Werk er toch maar max 2 per week.

Terug
Bovenaan