Wat doen jullie.

Ik ben docent op een voortgezet speciaal onderwijsschool
Daar geef ik Nederlands, rekenen, geschiedenis, biologie en ben mentor van een eerste klas.
Ook geef ik gymlessen, pff dat vind ik wel zwaar nu hoor, die gymlessen dan hè?!

Ik ben secretarieel medewerkster. Ik heb nu verlof. Ik wil straks t liefst de zaterdag werken dan is het papa dochter dag en nog 1 of 2 dagen door de weeks. Maar moet tegen die tijd even kijken waar ik dat kan doen.. nieuwe banen liggen niey voor het oprapen op het moment helaas.

officieel ben ik ben telefoniste/receptioniste van beroep. Maar ik zit vanaf het begin van onze zwangerschap al thuis. Dus heb ik lekker veel tijd om dubbel te genieten van de kleine.
2 jaar geleden heb ik besloten dat ik mijn om zou laten scholen als stresscoach/counselor
En nu ben ik stresscoach, ik begeleid mensen die alleleisoorten stress hebben. Maar ik heb ook clienten die voor het eerst zwanger zijn en daar door heel veel stress beleven, omdat ze niet weten wat er allemaal gebeurt met je lichaam en geest tijdens je zwangerschap.Dit doe ik zo wel thuis als bij mijn clienten thuis.

Ik werk in het speciaal onderwijs cluster4. Dat houdt in kinderen met gedrags&psychische problemen. Naast gedrag hebben de kinderen ook moeite met leren. Het is heel leuk&uitdagend werk. Soms heftig. Ik heb groep 5/6. Ik ben onderwijs ass. Draai geregeld de klas. Heb de pabo diploma.

Ik merk dat het nu zwaarder wordt.
Nog even ;-)

X

Hoi

Ik ben hoofd administratie en sinds de geboorte van m'n dochtertje werk ik de ene week 2 dagen en de andere 3 dagen. I.v.m. een iets te hoge bloeddruk werk ik sinds gisteren nu halve dagen (dus de helft van de helft). Vanaf augustus ga ik weer 2 en 3 dagen werken...

Onderzoeker in de bacteriologie, ik heb een hele brede medische opleiding gehad, maar ben nu vooral bezig met darmbacteriën van baby's.

Ben full-time begonnen, maar werk sinds de geboorte van mn oudste zoon 2,5 dag in de week. Dat is eigenlijk te weinig waardoor ik altijd vrije dagen overhoud en soms de hoeveelheid werk voor een full-time baan in die 2,5 dag wil proppen. Redelijk zwaar werk dus.

helpende in de zorg.sinds half jaar verpleeghuis geworden met kleinschalig wonen.
deed dit 16uur per week ga na mijn bevallingverder als oproepkracht en misschien ook helemaal stoppen

Officieel ben ik bloemiste, maar sinds ik verhuisd ben (28 december) ben ik werkloos. Het thuiszitten vind ik wel vervelend maar het is wel fijn om lekker bij mijn zoontje te zijn.
Ik heb nu een ww uitkering en moet dus regelmatig solliciteren, alsof ze iemand die bijna 31 weken zwanger is en bekkeninstabiliteit heeft ergens gaan aannemen maar goed, dat zal mijn visie wel zijn haha.

Na mijn zwangerschap ga ik als gastouder aan de slag, daarvoor ben ik nu bezig met een opleiding.

Terug
Bovenaan