Wat doen met natte was, als je geen tijd hebt voor wassen

hier hangt het natte spul over de wasmand of even aan het lijntje boven.
Ik was niet iedere dag,simpelweg omdat ik de machine niet vol heb en dat dus onzin vindt.
Meestal twee machines door de week en de rest in het weekend.
gewoon waneer de trommel vol is zeg maar.
gr piewie,mv Mila

Oja en een badcape voor Mila gebruiken wij vaak meer als een keer en hangen we dan uit op de designradiator in de badkamer.dit doen we ook wel met handoeken als ze nauwelijks gebruikt zijn.dat scheelt veel was.
Om de badkamer droog te maken gebruiken wij dan weer een apparte handoek die we ook uithangen.wat een verhaal he

Ik was de ene nacht droog spul en de andere nacht handdoeken enzo dus bij mij komt het weer er niet in

Ik was 2 à 3 keer per week en dan een paar machines per keer (witte, bonte en fijn). Maar ik was niet met halve machines hoor. Als ik niet genoeg was heb om een machine te vullen dan wordt er gewacht tot dit wel zo is. Maar handdoeken en ondergoed worden wel vaak gewassen.
Natte handoeken hangen we over de badrand te drogen en gaan 's avonds als ze droog zijn de wasmand in. Geen schimmels hier dus.

Aan strijken heb ik trouwens een gruwelijke hekel en doe ik daarom meestal pas als ik een hoop strijk heb en ga ik dit voor de tv  wegwerken ('s avonds als Ilse in bed ligt). Nu ben ik alleen zo giga moe als gevolg van mijn zwangerschap en ligt er me toch een hoop strijk te wachten!!!! Ach, blijft wel liggen denk ik. Volgende week 3 maanden zwanger en zal het wel beter worden.

Liefs Jeske mv Ilse

Ik was iedere dag wel, dus hier ook nooit weer erin.

Moet ook wel hoor, met 2 volwassenen, 3 kids en een hond.

Terug
Bovenaan