Wat doen we de kids vandaag weer aan?

hoi

Bram draagt vandaag een roper zonder mouwen, een maillot, een dun spijkerbroekje en een shirt met lange mouwen
Ik ben voor een week of 2 vergestapt op een maillot ipv sokke omdat Bram elke keer zijn sokken uitdeed en echt steenkouden voetjes had elke keer

liefs ilona

Jennifer is vandaag weer op en top een meissie:

Shirt met pofmouwtjes (zo schattig) roze met wit met een danseres erop
spijkerrokje
roze mailliot
roze schoentjes

Jesse heeft vandaag een dunnen legerbroek aan, een romper zonder mouwen met daarover een dunne trui, en dan z'n zomerjas (nou ja lente/herfstjas) en z'n sokken en schoenen.

Kwam er net wel achter dat z'n beentje toch erg koud waren geworden toen we in de stad waren...dus even in de gaten houden!

Maar het is soms zo gokken met het weer!

Groetjes
Angel

Hoi!

Sven heeft een spijkerbroekje met omslag aan van de H&M. Ook zijn sokjes zijn van H&M. Daaronder een romper van de HEMA zonder mouwtjes en een shirt met lange mouwen van Name It met stoere krokodillen erop.
Als we naar buiten gaan, krijgt hij schoentjes aan en een winterjas.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

quote: Jada85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2008 10:51:31'));

Jayden heeft vandaag een spijkerbroekje aan en een romper zonder mouwen, daarover een longsleeve en daarover een tshirt korte mouw en nu z'n slofjes, als we naar buiten gaan krijgt hij z'n spijkerjas aan met of zonder bodywarmer, moet nog ff kijken hoe koud het precies is! En zn suede schoentjes! O ja en Jayden moet wel zn schoentjes aan als we weggaan want hij wil overal lopen, heeft Marissa dat dan niet? Dat je haar zonder sokjes of schoentjes kan laten zitten?

xxxjes

Hoi Jada

Marissa loopt nog niet dus blijft ze inderdaad rustig in de wagen zitten en hoeft ze ook niets aan haar voeten

groetjes Linda

hoi hoi,
Sarah heeft vandaag het volgende aan:
een romper met korte mouwen, een T-shirt met lange mouwen, een spijker broek, sokjes en van die leren soepele schoentjes/slofjes.
Maar ik ban vandaag de stad ingegaan om wat dikkere truien en shirts te kopen want het wordt nu echt slechter weer.

Ik baal helemaal van al die regen steeds, want ik fiets en wandel graag met Sarah maar dus niet in de regen.
Hoe doen jullie dat? Gaan jullie wel naar buiten in regenkleding ofzo of blijven jullie meer binnen?

Deze foto dus van vanochtend ik de stad.

groetjes,
Tamar

Rik heeft vandaag een hemd en flosje aan. Hij heeft een creme kleurige broek aan met een groen met creme en wit gestreept baseball shirt. Verder lekker sokjes en schoenen. Als we binnen zijn zijn schoenen uit en vaak trekt ie zelf zijn sokken uit hahaha. Als we naar buiten gaan krijgt ie zon tussenin jas aan (net geen winter en geen zomerjas)!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Terug
Bovenaan