Wat doet papa voor de kost?

De papa hier is een begeleider van puber meiden die in een gesloten inrichting zitten. (Kan hij zich alvast voorbereiden op de pubertijd van zoonlief, hihi)

gr Anita

Lara d'r papa was koerier, maar door faillisement en ziekte is hij thuis komen te zitten. Ik ben dus de kostwinner en papa is thuisman. Nee, geen "huisman"; daarvoor doet 'ie nog te weinig in het huishouden... Hahahaha! Maar wel een hele goeie, lieve thuispapa!!!

Jacoline.

Hoi,

Alicia haar papa werkt bij hetzelfde bedrijf als mama. We hebben elkaar daar ook  ontmoet. Aan het begin zaten we op dezelfde afdeling, maar nu gelukkig niet meer. Hij is financieel medewerker (hij houdt zich met name bezig met de begroting en jaarrekening, daarnaast ook nog heleboel andere dingen, maar dat is te lastig om dat allemaal uit te leggen.

Groet
Lisette

Mijn papa werkt in de hoogspanning.. zie je wel eens die masten langs de snel wegen staan?? nou daar klimt papa in om atennes te bouwen enzo.. en met die storing ( dat de landmacht met helikopter door hoogspannings kabel  tegen aan was gevlogen) nou dat heeft mij papa met vele uren moeten repareren!!!
Mijn papa werkt trouwens ook bij mij Ome robbie( mama's broer) en Opa ( mama's papa)
Tis daar heel gezellig maar moeten zeker heeeeeel hard werken!!
Veel liefs,
Dani Jaedon

Terug
Bovenaan