Wat draagt jullie kind 's nachts?

Hoi. Ik denk wel dat dat een beetje té warm is hoor.. Ik weet natuurlijk niet hoe koud het is op het kamertje en of ze dicht bij een (open) raampje ligt, maar mijn zoontje ligt in een pyamaatje, en een slaapzakje met mouwtjes. Verder geen dekentjes of zo, want het is een draaitol. Als ie 's nachts komt voor een voeding voel ik altijd of ie het niet koud heeft maar dat is niet zo..
Gr. Anne-Marie

Hoi HOi,

Op haar kamertje is het in ieder geval warm genoeg, 18 a 19 graden. Vera heeft van haar zelf een lage temperatuur, ongeveer 36.5. Vanmorgen heb ik haar getempt in beide oortjes. Het oortje waar ze op lag is altijd iets hoger dan het andere oor. Het oor waar ze op lag was iets van 36.8. Op zich niet te warm ofzo. Misschien moet ik morgenochtend nog eens rectaal tempen, geeft misschien een wat beter beeld. Maar ze voelt niet warm aan 's ochtends. En aangezien ze elke nacht wakker wordt...haar nekje voelt ook niet echt lekker warm. Misschien is ze een koukleumpje?

Groetjes Karin

Mijn kindje heeft 's ochtends soms van die onzettend koude handjes. Het schijnt niet erg te zijn, maar ik vind het zo zielig voor hem.
Mijn kindje is 3 maanden en hij ligt in een combisleeper. Met de wintervoering erin. Dan heb ik een lakentje en enkel dekentje over hem heengespannen. Is niet echt nodig denk ik, maar hij wordt niet wakker van warmte en ook niet van de kou.
Dus ik laat het zo maar.

oortermometers zijn trouwens nog steeds niet helemaal 100 procent nauwkeurig. Zelfs niet degene die ze in het ziekenhuis gebruiken.
Als ze daar twijfelen of het correct is doen ze het ook nog gewoon op de rectale methode.
Die is toch het betrouwbaarst.

Hallo,

Dylano slaapt in een rompertje meestal met korte mouwen, en een slaapzakje met mouwen, en daarover een dekentje...
Hij voelt ook altijd prima aan 's ochtends.
Soms zet ik zelfs het raampje op een kiertje dat komt er wat frisse lucht binnen.

Groetjes Debby.

Hallo,

Onze Bas slaapt het 's nachts nog steeds in zijn PACCO inbakerdoek. Daarin draagt hij alleen een rompers met lange mouw en sokken.
Hij slaapt onder een lakentje en een dekentje. Voor Bas is dit precies genoeg.
Een groot voordeel van de bakerdoek is dat Bas nu nooit koude handen heeft. Dat had zijn grote zus wel altijd. Die weigerde met haar handjes onder de deken te blijven.

Groetjes,
Karin

Onze Cas ligt onder een dubbelgevouwen deken met laken. Met een rompertje met korte mouwen en een pyamashirt in een badstof slaapzak zonder mouwen.
Ik denk dat het prettig is om met blote beentjes te slapen.
Maar dan wel goed ondergestopt natuurlijk.

Als ik hem uit bed haal heeft hij altijd lekkere warme beentjes dus hij heeft het niet te koud.
Cas vindt het ook fijn om  zijn deken helemaal tot bijna zijn oogjes te hebben.
Hij ligt toch met zijn gezichtje opzij dus hij kan genoeg lucht aan.

hoi hoi,

Ryan heeft aan:

rompertje
pyama jasje + broekje
slaapzakje zonder mouwen
lakentje
enkel dekentje

of

rompertje
pyama jasje + broekje
Winter (gevoerde) slaapzak zonder mouwen

kamertje is ongeveer 19 graden