Wat duurt het lang!

Voordat ik mijn eisprong heb, heb ik het er niet moeilijk mee dat het zo lang duurt. Behalve nu. Mijn vruchtbare dagen zullen ongeveer vanaf donderdag zijn, maar ik zie het zo somber in.
Komt misschien ook, omdat mijn man vind dat het teveel beslag neemt van mijn leven. Hij zegt: als je zwanger wordt dan goed, maar anders maar niet. Als ik ongi wordt en ik het moeilijk vind, dan ben ik maar lastig. Op mijn vruchtbare dagen wil hij ook niet altijd klussen, het moet natuurlijk gaan volgens hem en niet zo gefixeerd. Hij vind dat ik alleen maar sex wil als ik vruchbaar ben. Wat niet zo is, maar goed. Mannen.
Hij hoeft ook niet zonodig meer kinderen. Hij vind Nathaniel goed genoeg. Ik ben ontevreden volgens hem.
Ik leef van het moeder zijn en krijg zoveel van onze Nathaniel, dat ik graag nog meer kinderen wil. En ze mijn liefde geven.
Ik wil 4 en hij vind 1 goed genoeg. Dus we besloten samen voor nog een kind. Nou duurt het zo lang, dus ik denk dat hij het toch wel moeilijk vind dat het nog niet zover is. En daarom maar zoiets heeft van laat maar.

Ik was aan het tempen, maar ik heb besloten ermee te stoppen. Ik ben er dan veels te veel mee bezig. Ik wil rust. Niet dag in dag uit ermee bezig zijn.

Dat ik 3 dagen overtijd was, heeft me toch veel hoop gegeven. Volgens de doctor is het goed mogelijk dat ik kort zwanger was. En nog heb ik last van mijn borsten, terwijl als ik ongi wordt dat na 2 dagen over is. En ik ben zo moe, dat gaat ook altijd na 2 dagen over.

Nou ja genoeg geklaagd.

Liefs Tatjana
 
Hey Tatjana,

Misschien kan je idd beter stoppen met tempen. Je weet dat je zwanger kan worden dus het zal heus wel lukken. Waar ik goede dingen over lees zijn die ovulatietesten, hetzelfde als een zwangerschapstest maar dan om je eisprong te bepalen. Rond die periode kan je dan misschien je ventje extra verwennen zodat hij 'voelt' dat het je ook om het liefkozen gaat. Het is maar een ideetje hoor! Mijn man wil ook 'maar' 1 kindje en ik heb me daar eerlijk gezegd bij neergelegd maar ja, ik ben dan ook maar net zwanger van mijn eerste kindje dus wie weet veranderd dat nog hé!

Heel veel succes in ieder geval, wat je ook beslist!

En klaag jij maar hoor meid, daarom bestaat dit forum toch?
 
Het verhaal komt mij bekend voor. We hebben in januari besloten dat we een kind willen, maar hij wil er geen extra moeite voor doen. Nu hadden we niet zo heel vaak seks, vanwege de drukke banen die we hebben, en het is moeilijk om hem nu te motiveren om het wat vaker te doen. Ook hij zegt dat ik alleen seks wil omdat ik een kind wil.

Daarbij komt ook nog eens dat mijn menstruatiecyclus geen 28 dagen bedraagt. Het duurt soms wel 4,5 week voordat ik weer ongesteld wordt. Dus uitrekenen wat de juiste dag is, is ook lastig. En zo ik heb kunnen lezen is het gebruik van een ovulatietest alleen bruikbaar als je een regelmatige cyclus van 28 dagen hebt. Iemand nog suggesties hoe ik hiermee om moet gaan?
Dit wordt ons eerste kind en dan heb je veel vragen.
 
ik heb hetzelfde mijn man vindt het prima zo maar een kindje erbij ook goed. Hij snapt niets van mijn gedrag en vindt ook dat ik zeur. Ook hij zegt dat ik alleen maar wil omdat ik een kindje wil en dus als hij geen zin heeft dan niet ik moet niet zo pushen.Toen ik de laatste keer weer ongi werd werd het me teveel, je hebt echt het gevoel dat je alleen voorstaat. Maar ik heb de ovulatietesten en dat vind ik geweldig! Ik doe het nu maar 1 a 2 keer verplicht en de rest is dat helemaal niet meer zo!
Die test zij ideaal en je weet altijd dat je goed zit!Ze zijn van Cb en de uitleg wijst zich vanzelf!1

Vandaag mijn NOD en voor het eerst in 6 maanden ben ik het nog niet dus Spanning!!!!!!!!!!

Liefs
Lies
 
hei tatjana!
mannen hé ;-) Misschien moet je hem minder laten merken dat je er wel mee bezig bent? Dan wordt hij er misschien rustiger over? ofwel kan je hem uitleggen dat je het fijn vind om ermee bezig te zijn, dat het geen "opgave" is. Als dit zo is tenminste... Hoelang ben je eigenlijk al bezig dan als ie vindt dat het al lang duurt?
En weet ja wat ik ook denk, als het binnenkort toch lukt en er zit een tweede "liefdesmensje" in je buikie, dan gaat ie er toch weer helemaal zot van zijn!
Héél veel succes hé en niet te veel stressen, is nergens goed voor!
veel liefs,
kaat
 
Lieve Tatjana,

Moeilijk, hè, om op één lijn te blijven met je mannetje. Mannen staan er vaak ook heel anders in dan wij. Ergens begrijp ik het ook wel. Zeg nu zelf, we zijn ook een tikje obsessief, nietwaar... Maar daar kunnen wij niets aan doen, dat is een oerdrift :). Gelukkig past mijn man zich tot nu toe heel aardig aan. Hij moppert weleens (ik ben een luie sexer, behalve als mijn eisprong in de buurt is), maar zegt vaker dat hij 'geheel tot mijn beschikking staat'. Onze 'obsessie' komt natuurlijk ook voort uit het idee dat je maar 1 kansje per maand hebt. Wat dat betreft hebben mannen makkelijk praten, die doen aan massaproductie.

Wat ik maar wil zeggen: een beetje gelijk hebben ze ook wel, onze mannen. We moeten het ook wat meer loslaten denk ik. Maar ze mogen zich ook wel een beetje in ons verplaatsen.

Kop op, Tatjana, misschien werpt de 'methode' van je man juist vruchten af!

OOOO, Lies, nog niets? Spannend!!! Ik hoop het zo voor je!


Liefs, inge
 
Wij zijn sinds Januari bezig.

Hij zegt zelf ook, dat hij het geweldig zou vinden als hij mij dikker ziet worden. En weer zo'n prachtig kindje in zijn armen kan houden. Als het zover is vind hij het wel geweldig.

Maar hij heeft die drang niet die vrouwen wel hebben.

Maar ik lees hier dat zoveel mannen meeleven. Echt super, ik wou dat mijn man een beetje meer zo was.

Liefs Tatjana
 
Hoi Tatjana,
ik herken ook wel wat jij zegt,hoor!
eerst zegt ie dat ik te weinig initiatief neem en daarna,als ik dat meer doe vond hij dat ik het alleen maar daarvoor deed... een goed gesprek gevoerd en uiteindelijk hebbben we besloten om de vruchtbaarheids kalender weg te gooien en het gewoon wat meer te doen als we zin hadden en dat werkt veel beter. wist ik veel dat hij het zo voelde...tja sommige mannen zij niet zo open daarin.maar het lucht wel op en we zijn er nu veel gelukkiger mee omdat we weten wat erinelkaar omgaat.hij begrijpt nu ook waarom ik zo op het forum zit.
succes! gr. petra
 
Terug
Bovenaan