hoi tatjana ik weet precies hoe je je voelt,mijn vriend vondt ook dat ik er te veel mee bezig hield,maar mijn mening is,voor een vrouw is het heel anders dan voor een man,mijn vriend zei dan van,mijn moeder was er toch ook niet veel mee bezig,op een gegeven moment kregen we ruzie,want hij dacht dat het alleen om ze zaad ging[wat niet zo was]ik werd er helemaal depri van ,toen ik op een gegeven moment niet meer op het forum kwam,en dan was ik in me vruchtbare piriode en dan had hij wel eens geen zin en zei hij het moet spontaan gebeuren en niet op comando,ik ben er nog wel mee bezig maar heb het wel zo veel mogelijk van me afgezet ,anders duurt het veel langer voordat je zwanger ben,maar het is echt heel moeilijkik kan er nu wel enigzins met hem over praten,maar verberg het zo veel mogelijk en dat werkt want hij wil nuveel meer,en ik praat er met anderen over,het is niet de idieale oplossing ,maar het werkt wel meid kop op ,ik weet precies hoe je je voelt,het komt echt allemaal goed, gr manuela