Wat duurt het lang!

hoi tatjana ik weet precies hoe je je voelt,mijn vriend vondt ook dat ik er te veel mee bezig hield,maar mijn mening is,voor een vrouw is het heel anders dan voor een man,mijn vriend zei dan van,mijn moeder was er toch ook niet veel mee bezig,op een gegeven moment kregen we ruzie,want hij dacht dat het alleen om ze zaad ging[wat niet zo was]ik werd er helemaal depri van ,toen ik op een gegeven moment niet meer op het forum kwam,en dan was ik in me vruchtbare piriode en dan had hij wel eens geen zin en zei hij het moet spontaan gebeuren en niet op comando,ik ben er nog wel mee bezig maar heb het wel zo veel mogelijk van me afgezet ,anders duurt het veel langer voordat je zwanger ben,maar het is echt heel moeilijkik kan er nu wel enigzins met hem over praten,maar verberg het zo veel mogelijk en dat werkt want hij wil nuveel meer,en ik praat er met anderen over,het is niet de idieale oplossing ,maar het werkt wel meid kop op ,ik weet precies hoe je je voelt,het komt echt allemaal goed, gr manuela
 
Mannen zijn gewoon echt andere wezens. Je moet echt met ze leren leven, hun gedachtegang is ook zo anders als die van vrouwen. Ach.......daarom hou ik juist zo veel van m'n ventje!!!

Succes, Ank
 
Daarom kijk ik ook veel op het forum. Dan hoef ik tegen mijn vriendje niet continu erover te praten. Want die neiding heb ik wel! Maar ik merk nu dat als ik iets rustigr doe, hij er toch ook veel aan denkt. Gister wou ik hem niet lastig vallen in bed en toen vroeg hij opeens: zit jij niet in je vruchtbare periode? Moeten we niet even? Ik vroeg hem of hij het niet vervelend vond en hij zei dt hij hetb prima vond. Dus toch erover praten!!!
 
Het is moeilijk hoor en heel herkenbaar voor ons "broedkippetjes", eerst willen zij gewoon vaker, maar zodra wij initiatief nemen wordt het verdacht, best lachen hoor vind ik. Maar ze blijven lief en super vertederend zodra je zwanger bent, let maar op. Veel succes
 
Vrouwen komen van Venus en mannen komen van Mars (of is het andersom?)Dat blijkt wel weer invoelings vermogen over het verlangen en de teleurstelling als het weer niet gelukt is , is soms ver te zoeken.Maar een goed gesprek doet wonderen.Succes!
 
Terug
Bovenaan