wat duurt wachten laaaaannnnngggg!!!!!

A

Anoniem

Guest
ik moet nog tot 16 feb........ kan nu al niet meer wachten, hoop het zo

Moet wachten tot 10 februari...ik vind het nu toch ook wel spannend worden...suc6 nog eventjes!

Liefs grotebroer

Ps Leuke naam heb je ;)

Hee grotebroer ik moet ook wachten tot 10 feb! Spannend hoor... ik heb allemaal kwaaltjes...en ik hoop het ook zo. Laten we duimen meiden.

ik moet wachten tot 11feb en heb ook kwaaltjes weet alleen nietof sterke urine geur erbij hoort, kan het even niet meer herrinneren van de eerste das al 2 jaar geleden.

s6 meid, liefs

mama van sharon

Mijn duimpjes draaien op volle toeren voor ons allemaal!!! Hier nog niks te bekennen...

Liefs grotebroer

Ik moet wachten tot 12 februari.... en ik weet gewoon eigenlijk dat ik niet zwanger ben. Ik heb namelijk dezelfde kwaaltjes als vorige ronde en toen werd ik ongesteld, maar jah, je blijft toch stiekeme hoop houden :)

Rian,

Bij mij is het hetzelfde, maar ik heb ook nooit hele duidelijke kwaaltjes, dus bij mij zegt het niks...dus wie weet ik hoop voor ons allen!

Liefs grotebroer

Ook ik wacht.....had verwacht afgelopen week ongesteld te worden maar omdat ik net gestopt ben met de pil ben ik maar uitgegaan van een cyclus van 28 a 29 dagen en dan zou mijn NOD 3 febr geweest zijn maar zaterdag negatief getest en nog steeds niet ongesteld dus wie weet is mijn cyclus toch langer dus wacht ik deze week maar weer af en inderdaad WAT DUURT WACHTEN LANG!! Heb wel een enorm opgeblazen gevoel in mijn buik omdat ik sinds een paar dagen erg slecht naar toilet kan en dat had ik bij mijn vorige twee zwangerschappen meteen vanaf het begin tot het eind dus wie weet.....geduld is een schone zaak. Iedereen succes met wachten.....

Terug
Bovenaan