wat duurt wachten laaaaannnnngggg!!!!!

ik moet wachten tot 11 februari.
Dit is de 5e ronde maar nog nooit heeft het wachten zo lang geduurt. Ik denk dat ik deze keer ook voor het eerst echt teleurgesteld zou zijn als ik ongesteld ga worden. Iedereen nog sterkte met het wachten.

ik moet wachten tot 12feb, maar ik wacht al zolang al bijna 2 jaar voor een tweede kindje, maar het wachten wordt minder naarmate je zolang bezig bent. Heb mn eerste iui gehad, dus wel spannend of het gelukt is.

Succes emt wachten

Is zeker spannend of het gelukt is. Ga heel hard voor je duimen

Best veel wachtende en ieder met z'n eigen verhaal, maar allemaal dezelfde wens...een gezonde uk op de wereld zetten!!!

Liefs grotebroer

ik duim voor je mee!! (en voor mijzelf natuurlijk en eigenlijk voor iedereen

Ik moet zelfs wachten tot 8 maart, dat is pas lang! hahaha. Nou eigenlijk moet je gewoon ff afleiding zoeken, veel afspraken inplannen enzo en dan hopelijk is het raak! Heel veel succes met wachten allemaal en ik hoop dat febr en maart vruchtbare maanden worden....

Liefs vic

Hey meiden,

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen, maar nog steeds geen ongi :) Maar ik reken nergens op, ik hoop alleen maar!!!

Hoe is ie met de rest?

Liefs Lientje

Hier gaat het goed. We wachten nog steeds af. Ik denk dat ik gewoon weer ongesteld ga worden.
Begin weer allemaal dingen te voelen inmijn vuik die bij ongesteld zijn horen. Dus...

Terug
Bovenaan