Wat duurt wachten toch lang !

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ,

Zijn jullie het ook zoooooooo zat ?!
Ik wel ben vandaag 40.1 en wil zo graag bevallen.
Heb ook het idee dat ik er steeds meer tegen op ga zien nu .
Heb iedere avond ontzettende last van harde pijnlijke buiken en denk NU gaat het gebeuren maar zodra ik op bed lig word alles weer stil !!!
Hoop zo dat het dit weekend komt .
Mijn zoontje van 2 is de hele week al ziek een keel/oor ontsteking dus ik kan ook nog eens de deur niet uit !!
Heel frustrerend !

Weet iemand ook wanneer je gestript gaat worden ?
Moet dinsdag weer naar de VK en hoop zo dat ze dat dan wil doen ..
Ben dan 40.4 weet niet of dat nog te vroeg is .
Wil echt niet met de kerstdagen bevallen .
.
Liefs Jacq.

Dag lucky 27,

ik neem aan dat je het meer dan beu bent...
Ik ben 38 weken en moet ff toegeven dat het voor mij ook al mag komen.
Heb heel veel last van voorweeën. Gisteren dacht ik dat het begonnen was, maar het bleek uiteindelijk na afwachten toch vals alarm te zijn. Dus ik vermoed dat het om voor- of indalingsweeën ging.   Heeft van 14.00u tot 18.30u. geduurd en was echt met pieken en dalen. Bij je eerste weet je natuurlijk niet goed wat je moet voelen e.

Ik hoop allesinds dat  het voor jouw niet al te lang meer zal duren, want als je over je datum gaat, is het natuurlijk nooit echt plezant.
Ik wil je in alle geval veel succes toewensen en hopen dat het snel mag gaan!

Liefs,
van ons...

Hoi jacq,
Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het lang vind duren.
ik ben zelf as dinsdag uitgerekend en ivm bekkeninstabiliteit kan ik de deur bijna niet meer uit.
gisteren kon ik gewoon niet meer lopen van de pijn.
ik heb 1 cm ontsluiting en mijn baarmoeder is half verstreken maar dat zegt ook niet he.
ik heb het helemaal gehad ermee.
en het is net wat je zegt.
iedere keer denk je dat het begint maar dan is het niet zo.
om gek van te worden.
ik denk dat als jij naar de vk moet ze je wel gaan strippen hoor.
maar dan moet het daar vanbinnen wel aan toe zijn.
ik ga voor je duimen dat het niet nodig zal zijn en dat je een deze dagen gaat bevallen.
gr lisette

.....en ik ben al 41 weken en 1 dag........
Weeën genoeg gehad, in het ziekenuis geweest en al. De vk wilde me gisteren strippen, dat doen ze hier als alles goed gaat gewoon de 1e keer met 41 weken........maar zelfs dat had geen zin bij mij, alles zat nog dicht!! Moet woensdag terugkomen, ben dan 41 weken en 5 dagen, dan wil ze kijken of ze kan strippen en anders moet ik vrijdag naar het ziekenhuis.......
Kun je nagaan hoe zat ik het ben, en de anderen waren allemaal te vroeg........... Dit duurt voor mij ook echt mega lang!!

Liefs Hilma.

Hoi Hilma,

ik merk echt dat jij het echt ook wel meer dan beu bent...
Ik kan er echt helemaal inkomen hoor meid...
Ik heb totaal geen recht om hier te lope zage, jullie daarentege wel!
Heel veel succes nog e en hopelijk gaat het niet meer lang duren bij jouw... Ik duim!!

Liefs,
van ons...

Nou ik ben het lichamelijk op zich nog niet zat (gelukkig, want ik ben nu 38+2) maar ik hoop zo dat het eerder begint, omdat ik het dan misschien nog op natuurlijke wijze eruit krijg.......anders neemt de kans op een keizersnede steeds groter en dat heb ik liever niet.....

Dus ik hoop ook dat het gauw komt, maar ja.......helaas......ik heb het niet in de hand.

gr mama van MD

Ik denk dat dat ook heel anders is, mijn baby wordt geschat op ongeveer 6 of 7 pond. Net zo iets als de anderen, alleen Boaz was met zijn 8 pond iets groter. Ik ben niet bang dat de bay er niet door zou passen, het is 4 keer goed gegaan, dus deze past er vast ook wel door.
Maar als je weet dat je baby groot gaat worden, en elke dag dat hij of zij er nog zit aan het groeien is, dan zou ik ook een beetje moedeloos worden. Je wilt zo graag een normale bevalling!!

Maar ik vind het idd moeilijk dat het soms net lijkt of iedereen lekker al aan het bevallen is (geweest), en ik maar moet blijven wachten! Ik heb nu soms ook echt het gevoel dat het niet meer spontaan gaat gebeuren, het is zo anders dan de andere 4.......
En nu is het kindje nog lekker aan het bewegen in mijn buik, maar hoe vaak hoor je niet dat er toch nog iets mis kan gaan, dat maakt me weer erg onzeker.... Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed, je bent er heel de dag mee bezig.

Toen 2 weken terug mijn vriendin is bevallen, ze was 5 dec. uitgeteld, 2 dagen voor mij aan, heb ik echt even gebruld. Vrijdag na mijn vk bezoek ook. Dacht zo, dat er misschien wel een heel klein beetje schot in zat.

Hooguit nog een weekje.......
Hoop ik.........

Liefs Hilma.

PS: en ik voel me eigenlijk nog goed, kan nog van alles doen in huis, even een klein blokje om, en heb eigenlijk geen pijn. Dat is gelukkig een groot voordeel!

gelukkig dat je je nog goed voelt, maar toch, net wat jij zegt, het kindje is er klaar voor nou kom dan maar!
Voor jou is het natuurlijk extra tegenvallend, omdat je eerste kinderen allemaal eerder kwamen. Mijn eerste was al 12 dagen te laat, dus ik rekende nergens op.

Maar toen mijn gyn aangaf te willen proberen het eerder een zetje te geven, ging ik om en bedacht hoe het zou zijn   als ik toch op natuurlijke wijze zou bevallen.....en nu moet ik weer om.....dat als het veel langer duurt dat het misschien toch niet lukt.

Maar goed, ik probeer ook maar positief te blijven en te genieten van de kleine in mijn buik, want het is ook de laatste keer dat ik zo'n kleintje in mijn buik zal voelen.....

gr mama van MD

Terug
Bovenaan