Wat duurt wachten toch lang !

Ja, hier ook, misschien moeten we dan onze knoppen maar gewoon omdraaien, en elk moment genieten dat we dat getrappel nog voelen in ons buikje, en dat we gelukkige vrouwen zijn dat we zwanger zijn!!

Liefs Hilma

precies.....laten we dat maar proberen, want wij kunnen het toch niet op weg helpen. Ik zeg maar zo: ik had er geen invloed op dat ik zwanger raakte (behalve de eerste 5 minuten lol hahahaah) en dat het tot nu toe goed gegaan is, heeft de natuur geregeld.
Nu moet ik ook afwachten wanneer de natuur regelt dat het kindje eruit gaat komen.

Dus genietse nog even, maar ik hoop echt dat je nu snel een ander bericht hebt!

gr mama van MD

PS ik vind het wel grappig, elke dag als ik nu ergens ben geweest of iemand tegenkom, dan denk ik zo misschien gaat deze dag wel de geschiedenis in als de dag voor mijn bevalling........zo spannend vind ik het dus wel.
Mijn oudste begint nu ook steeds te zeggen dat de baby eruit mag komen, dus die voelt ook wel aan dat het einde in zicht komt.......
En ik kijk er zo naar uit om hem zijn broertje of zusje te laten zien.........maar goed, genoeg gedroomd alweer, back to reality.......nog even genieten dus......

hihi, iedereen kijkt er naar uit. Het is denk ik ook omdat er al zoveel december kindjes zijn geboren. We willen nu allemaal wel.
Ik kijk ook steeds op het forum, en dan is er weer een dochter of zoon geboren. Super omdat te lezen. Ben zelf nu 38+2 dus ik mag ook nog even wachten...

maar gisternacht was het zo aan het rommelen in mijn onderbuik dat ik echt zoiets had van ohhhhh zou dit een begin zijn... maar nu is alles weer rustig.

nog even genieten van mijn dikke buik! (zag trouwens op de weegschaal net dat er nu 24,2 kilo bijzitten, nooit gedacht dat ik die extra kilo's geen enkel bezwaar zou vinden ;-)))

Daar ben ik ook erg nieuwsschierig naar!!! Hoe reageren de anderen...... Mathé merkt er het meest van, hij is de hele dagen thuis bij mij, de anderen zijn dan naar school.
Maar Joël en Hannah zijn 7 en 6, die maken alles veel bewuster mee. En vooral Hannah, die nog steeds over een zusje droomt, en straks vlak bij de baby zal slapen, is helemaal benieuwd!!
Boaz klopt iedere dag even op mijn buik en zegt dan: "Waar blijf je nou baby, kom nu maar, alle kleuters willen je graag zien en juf ook!"
Lief he?? Ja, dat maakt het wel spannend he??

Liefs Hilma, die hopenlijk haar aller laatste zwangere zondag is begonnen.

wat lief van Boaz dat hij op je buik klopt en tegen de baby zegt dat die mag komen. een kindje krijgen is natuurlijk al heel speciaal, maar denk een broertje of zusje krijgen net zo!!

Ja, dan kan ik ook net mijn traantjes nog binnen houden hoor, en voel ik me de aller trotste mama van de hele wereld!!

Ook ik heb het inmiddels wel een beetje gehad...
Ik ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger, nog 5 dagen te gaan!
Het heeft even flink gerommeld hier, verloskundige zelfs bij geweest, en wat denk je?
De boel zit nog potdicht  alle buikpijn voor niks, tenminste...zo voelde het op dat moment!
Nu ben ik er iets nuchterder onder, het komt wanneer het komt, eigenlijk maar goed ook dat het er nog niet is, moet nog wat kleine dingetjes in huis doen etc dus dat komt eigenlijk wel goed uit!

Liefs

Bij mij was het dus net zo!! En nu heb ik al een week lang geen wee meer gevoeld...... Op zich natuurlijk wel lekker, want ik slaap in een keer weer 's nachts!!! Uren lang!!! Heerlijk!!!! Heb het ook echt nodig.

Maar idd je voelt je gewoon even heel sneu als blijkt dat alles voor niets is geweest.

Heel veel succes meid!!

Liefs Hilma

Terug
Bovenaan