Wat een bijzondere dag, echt een cadeautje

Oh Scorpy ....

Wat een fantastisch nieuws !!! Echt geweldig

Ik ben zo blij voor je en hoop dat het dit keer wel goed gaat. Ga er natuurlijk wel van uit, en blijf alsjeblieft positief denken.
Ik hoop dat er weer velen na je mogen volgen van dit forum !!

Geniet ervan !
Hope74
(oud-forum genootje, inmiddels 16wk4dg zwanger)

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! WAT GAAAAAF, SUPER, GEWELDIG, AMAZING MIKE!!(TELL SELL), ONTZETTEND VERDIEND EN GEGUND Enz enz enz...

Ik ben echt HEEL blij om dit te lezen!! Ik heb zo met je meegeleeft toen het fout ging en je vent ook nog eens ver weg zat. Het gaat goed komen deze keer meissie! Ik snap je angst wel hoor. Mijn eerste keer eindigde ook in een miskraam en voordat ik weer zwanger raakte duurde het gewoon 2 jaar. Als het dan weer zover is dan ben je alleen maar bang dat het weer mis gaat. Maargoed de ene zwangerschap is de andere niet dus probeer vertrouwen in je eigen lijf en dit kleine mensje te hebben!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ps kom gezellig naar het algemene zwangerforum! Zit ik ook!)

Voor de rest van de meiden hier!! Hou de moed erin! De aanhouder wint!

lfs ing

Hee Scorpy,

Weet niet of je mij nog kent van dit forum, maar ik jou wel. Wat een geweldig nieuws dit. Ik snap je angst wel. Meid houd moed. Deze blijft zeker zitten. Geniet er maar lekker van. Het is geweldig nieuws. Steek die andere meiden hier maar flink aan.

En ik heet je alvast welkom op het zwangerforum.

Liefs
Nicole (25 weken zwanger van 1e ICSI)

lieve scorpy,

misschien reageer ik wat laat maar.....
GEFELICITEERD!!!!

wat een mooi moederdag cadeau zeg.
Ik las je verhaal en kreeg meteen kippenvel! wat ontzettend fijn.

ik hoop met je mee dat alles goedgaat de komende maanden

Geniet ervan.

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan