A
Anoniem
Guest
irritant he. Ik hen tot voor kort nog niemand er over gehoord dat ik Levi "nog" steeds bv geef tot ik vorige week weer op contrile was bij de kinderarts. De voorlaatste controle had ze het ook steeds over de koemelkvrije flesvoeding energycare. Maar nu begon ze dus d weer over die flesvoeding. Dat dat zo goed was en dat ik over een 3 maanden een nieuwe afspraak moest maken want dan is Levi 7 1/2 maand en als ik dan 4 wken voor die afspraak maar met de energycare moest beginnen.
Ik heb haar maar even uitlaten praten en toen vriendelijk gezegd dat ik niet van plan was om dan te stoppen met de bv om op die voeding over te gaan. Oh was het enige dat ze zei dan moest ik maar een afspraak maken als ik met de bv was gestopt.
Ik was eigenlijk wel heel verbaast dat een kinderarts zo zat te pushen over flesvoeding.
Maar ja ik ga gewoon vrolijk door met de bv en leg al het commentaar lekker naast me neer.
groetjes chimene mv Levi 12-06-07
Ik heb haar maar even uitlaten praten en toen vriendelijk gezegd dat ik niet van plan was om dan te stoppen met de bv om op die voeding over te gaan. Oh was het enige dat ze zei dan moest ik maar een afspraak maken als ik met de bv was gestopt.
Ik was eigenlijk wel heel verbaast dat een kinderarts zo zat te pushen over flesvoeding.
Maar ja ik ga gewoon vrolijk door met de bv en leg al het commentaar lekker naast me neer.
groetjes chimene mv Levi 12-06-07