Wat een commentaar!!!

irritant he. Ik hen tot voor kort nog niemand er over gehoord dat ik Levi "nog" steeds bv geef tot ik vorige week weer op contrile was bij de kinderarts. De voorlaatste controle had ze het ook steeds over de koemelkvrije flesvoeding energycare. Maar nu begon ze dus d weer over die flesvoeding. Dat dat zo goed was en dat ik over een 3 maanden een nieuwe afspraak moest maken want dan is Levi 7 1/2 maand en als ik dan 4 wken voor die afspraak maar  met de energycare moest beginnen.

Ik heb haar maar even uitlaten praten en toen vriendelijk gezegd dat ik niet van plan was om dan te stoppen met de bv om op die voeding over te gaan. Oh was het enige dat ze zei dan moest ik maar een afspraak maken als ik   met de bv was gestopt.

Ik was eigenlijk wel heel verbaast dat een kinderarts zo zat te pushen over flesvoeding.

Maar ja ik ga gewoon vrolijk door met de bv en leg al het commentaar lekker naast me neer.

groetjes chimene mv Levi 12-06-07

Zulke mensen.Wat zal het zijn het gemis van zon lekker klein lijfje tegen je aan die tevreden bij mama ligt?Belachelijk.Doorgaan hoor wat een flauw gezeur.

Je snapt idd niet waar mensen zich druk om maken... Zo maakte de oma van m'n vriend ook de opmerking: geef je nog steeds bv? wordt dat dan wel regelmatig gecontroleerd of ze dan wel genoeg krijgt? Het komt zo wantrouwend over.. alsof je niet goed voor je kind zorgt. Gelukkig weet ik wel beter want als het idd lukt de BV dan is het het beste. Die opmerkingen zijn alleen vervelend, zo is er elke keer wel wat als je daar komt... voordat ik zwanger was vond ik het er altijd erg gezellig, maar als we er nu heen gaan heb ik eigenlijk al geen zin meer.
Birgit is nu inmiddels ook 4mnd en ze groeit toch maar heel goed op mijn BV!

Het is nooit goed!
Zou me er lekker niets van aantrekken, het is juist fijn dat het zo goed gaat met de bv! Als het bij mij beter was gegaan had ik het ook graag langer volgehouden maar ik kreeg de opmerking na 5 weken, ben je nu al gestopt wat zonde, het is juist zo goed voor ze, had je niet door kunnen zetten? Zodat ik me lekker schuldig ging voelen...
Pfffff, ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien, het is zo persoonlijk, jou vinden ze een melkkoe en mij geen doorzetter, laat ze maar denken, wij weten wel beter!

Groetjes Carin.

Hoi

Hier hetzelfde.
Joyce is nu 5,5 maand en ik geef nog steeds bv.
Afgelopen vrijdag hadden we een verjaardag bij mijn schoonouders.En aangezien er verder nog geen visite was voedde ik gewoon in de woonkamer(hadden ze nooit problemen mee),maar nu kreeg ik van mijn schoonvader de opmerking dat ze nog steeds aan de tit lag.Dit schoot mij dus echt in het verkeerde keelgat en we waren dan ook lekker vroeg weer thuis.
Ik ben zo blij dat het bij ons derde kindje zo goed gaat en dan zou een ander dat voor je verpesten.

Groetjes Jessica enne ...gewoon doorgaan!

PS:ik heb gehoord dat de bv niet slecht is voor je borsten,maar het zwanger zijn   wel.Dus theezakjes die krijg je toch wel als je er gevoelig voor bent.

Ik heb ook gehoord dat de bv niet de oorzaak is van slappe borsten, maar de zwangerschap zelf. Dus wat dat betreft kun je er weinig aan doen.

Lotte is nu 6 maanden en krijg ook 'nog steeds' borstvoeding. En ik ben van plan om dat te blijven doen tot ze het niet meer nodig heeft. Dus dat zal hoogstwaarschijnlijk zijn tot ze volledig vast voedsel eet. Ik vind dat ook niet meer dan normaal en ik krijg ook vaak commentaar, maar tot nu toe wel alleen positief. Het is zeker wel eens lastig, ook omdat Lotte een fles weigert en ik dus de enige ben die haar kan voeden. Maar ik werk thuis en zodoende is het niet echt een probleem.

Ik heb de keuze voor bv bewust gemaakt en wist dus wat het in zou houden. Ik zie het niet zo zeer als een enorme beperking en geniet nog steeds van de borstvoedingen. Zeker de laatste avondvoeding, als ze lekker loom is en half slaapt. Heerlijk ontspannen momenten zijn dat. Ik weet zeker dat ik die erg ga missen als ze eenmaal 'normaal' eet.

Groetjes, Marisa

Halo dames,

bedankt voor jullie bemoedigende reacties. Dat doet een mens goed . Ik ben blij dat ik niet de enige ben die commentaar krijgt. Ik geniet nog steeds van de voedingen, zelfs om half vier s'nachts als het hele huis slaapt en ik zo'n warm lijfje tegen me aan heb liggen. Ik heb me voorgenomen om minstens een jaar bv te geven maar nu lees ik steeds vaker dat twee jaar het beste is dus misschien gaan we wel voor de twee jaar. Zolang we er allebei van genieten moet de rest maar lekker de andere kant op kijken.

Groetjes van Marloes

He Marloes,

Super super, ik heb het negen maanden gegeven, maar ze wilde niet meer, erg jammer.
Ben weer zwanger, dus dat was ook de reden, ga ik vanuit.
X

Gewoon lekker door voeden, ik vind het het mooiste wat er is.

Terug
Bovenaan