Wat een drama...

Oi.
Heftig allemaal. Maar zoals iedereen hier boven al heeft gezegt, lekker in bed blijven en helemaal nks doen. Gewoon blijven geloven dat het goed komt, positief blijven.
Fijne weekend alvast en veel plezier met niks doen. Ben momenteel 28w1dg en word snel moe maar kan gewoon niet niks doen. Vriend is net opgestaan en ik moet in bed blijven, misschien val ik weer in slaap maar dat lukt me niet meer dus ik ga maar opstaan.
Grtjes!!!
 
Dankjulliewel voor de reacties :)

Ik heb het er wel heel erg moeilijk mee. Ik kan er maar slecht van slapen en durf bijna niet naar de wc. Ben bang dat door elke druk se bevalling op gang komt. Ik vind het ook heel moeilijk dat ik niets kan doen, dat ik niet even lekker naar buiten kan of gewoon zoiets simpels als een pak melk halen in de supermarkt.Ik mag niet eens de afwas doen of een was, ik wordt er zo ongelukkig van. Ik probeer echt te denken aan mijn kleine en dat het allemaal beter is voor hem maar ik maak me zo'n zorgen ook al weet ik ook wel dat dat niet helpt en dat het allemaal toch naar omstandigheden erg goed uitziet voor ons. Het lijkt soms wel of alles altijd maar moet tegen zitten...

Liefs
 
Terug
Bovenaan