Wat een drama

Was ik zo blij dat Gabriël een nacht van half 1 tot half 8 had geslapen en ook heel rustig was verder, gaat het toch weer allemaal mis.
Gisteren en eergisteren avond was het weer gedaan met de pret en was hij weer heel onrustig. Vannacht zelfs zodanig gespuugd dat mn vriend maar met hem onder de douche is gegaan. En weer huilen natuurlijk...
Ik weet het niet hoor, maar ik krijg steeds meer twijfels over die medicatie. Hij spuugt veel meer steeds :-/
Ik word er zo moedeloos van en weet dan ook niet meer wat ik moet doen... Daarbij zit ik ook nog met de griep en ongesteld zijn bah bah bah :-(

Ik zoek Klaas Vaak voor de kleine en wat poetskaboutertjes voor mn huis en mn hoofd. Alles moet echt weer even op orde en tot rust komen...

Liefs,
Marieke

Oh, die gekke kaboutertjes van ons... Zó herkenbaar... De ene dag/nacht gaat het top en de volgende is drie keer niets.
Bij ons ook hoor. Van vrijdag op zaterdagnacht sliep Jasmijn ruim 8 uur achter elkaar.
Nu begon ze rond 4.30 te pruttelen, om vervolgens nauwelijks te drinken...
Ben nu maar gelijk aan het kolfen.

Maar, ik hoop dat het bij jullie gauw beter gaat. Zowel met de kleine man als met jou.
Succes!

Veel liefs
Xxxx

P.S. als ik een poetskabouter en Klaas Vaak tegenkom stuur ik ze wel door naar Amsterdam!

Inderdaad wat een drama. Vooral als je hebt mogen proeven aan een rustig nachtje slaap. Ik zou willen dat ik iets zinnigs kon zeggen waar je iets aan hebt. Waarschijnlijk heb je dit al gedaan, maar ik vergeleek de rustige avond met de onrustige om te proberen te ontdekken of we iets anders hadden gedaan.

Jammer dat je zo ver uit de buurt woont, anders stuurde ik mijn mams langs om op te passen. Ze kan niet zo goed tegen rustig zitten en gaat dus lekker aan de poets :)

Lieve Mariekes, ik hoop dat jullie lieve kaboutertjes snel ontdekken hoe heerlijk een nachtje doorslapen is eb dit vol enthousiasme dan blijven doen.

Succes met jullie lieverds

Het stomme is dat, zelfs als hij wel doorslaapt, ik wakker ben, maar ga kolven enzo en verwacht dan eigenlijk ook dat hij wakker is. Dus als hij dan nog slaapt als ik klaar ben lig ik eigenlijk wakker in bed te wachten op dat hij wakker wordt. Dat moet ik natuurlijk niet doen, maar ja, misschien gaat dat wel weer weg als hij eenmaal een paar nachten goed geslapen heeft.

Op dit moment lijkt hij vrij rustig te zijn, wel een aardig verstopt neusje, dus hij krijgt om de voeding ook wat neusspray. Gelukkig heeft hij geen koorts of andere dingen, kwas een beetje bang dat hij ook RS zou krijgen, maar hopelijk blijft dat ons gespaard.

Nou ligt hij weer lekker te slapen en heeft gelukkig niet meer gespuugd (zelfs geen mondje teruggegeven) na vannacht. Ik kruip straks dus ook weer mn bedje in ;-)

Liefs en dankjulliewel! Zullen we anders een keer samen op poetskabouterjacht? haha!

Klinkt bekend, een slapend schatje en mama wakker en aan het wachten want hij zal toch wel zo wakker worden, hihi.

Het went als hij wat meer nachten achter elkaar doorslaapt. Ik heb een keer de hele nacht in de stoel naast zijn bed zitten wachten tot hij wakker werd, haha. Dat was dus morgens om 6 uur, hihi.

Bij jullie ook verstopte neus en neusspray? Hier ook al en best lang al eigenlijk. Wat doe jij met snotjes in de neus? Lekker smakelijk sorry. Ik ben ze met een zakdoekje aan het vissen, maar vraag me af of dat geen kwaad kan in zo'n mini neusje. Ik spray twee tot drie keer per dag.

Hihi
Ik spray 3 keer per dag ongeveer. Ik maak zijn neusje schoon met gewone wattenstaafjes. Die doop ik eerst in een zoutoplossing (gewoon een beetje gekookt water met wat zout). 1 keer ronddraaien in zn neusgaatjes, natuurlijk niet te diep he! ;-)

Wij hebben een pipetje met fysiologisch zout voor Jasmijn. Kost drie keer niks bij de apotheek, maar je kunt het inderdaad ook zelf maken.
Waarmee sprayen jullie? En heeft dat effect?

Xxx

Terug
Bovenaan