Wat een drama

Ik heb bij de apotheek neusspray gehaald, is gewoon zoutoplossing, maar ik heb het gekocht ipv zelf gemaakt omdat het een spray is en ik anders niet wist hoe ik het in zijn neus kreeg.
Ik ga het wattenstaafje ook maar eens proberen, heb het gevoel dat het zakdoekje zijn neusje irriteert.

Ik wil ook wel een poetskabouter :-D (voor de dagen dat poetsmam er niet is)

Slaap ze vannacht meiden @-}--

Haha! Poetskabouters opgepast, de november mama's komen eraan! :p

Ik had neusdruppels uit het ziekenhuis, maar de otrivin baby (ook gewoon zoutoplossing) spray vindt Gabriël echt fijner (al is het nog steeds even huilen).
Maar ja kan daarmee niet zijn snotjes weghalen natuurlijk ;-)

Succes met de kleine neusjes :)
En Marieke, succes straks en morgen! Wij duimen voor alleen maar goede resultaten!

Veel liefs!

He meiden, wat ook goed werkt; een gesneden ui naast het bedje van je kabouter. Stinken doet het, maar helpt wel om luchtwegen open te maken/houden. En die poetskabouters die verwacht ik ook elk moment, maar ik word elke keer weer teleurgesteld.... grrr....

Ons hebben ze bij de aptheek een pitpetje bij de zoutoplossing gegeven. Die gebruiken we om de oplossing naar binnen te 'spuiten' in plaats van een spray. Op die manier komt het niet te diep in het neusje en lost het ook alle aangekoekte snotjes op. Zodra Lise daarna een keer enthousiast uitademt door haar neusje, komen de snotjes mee en kan ik ze wegpoetsen. Echt het hoogtepunt van de dag!! ;-)

Saar slaapt zeker op haar eigen kamertje, hahaha! Maar ik hoor het inderdaad vaker dat een ui een wondermiddel is. :)

@ Danielle: Wij hebben zo'n neuspeertje, maar dat werkt hier echt voor geen meter :-(

@Suzanne: Haha! Dat deed mijn vader vroeger ook altijd. Als we ons weer heldhaftig voelen en naar de winkel gaan zal ik maar even wat nieuwe uien halen ;-) Misschien maar door het hele huis plaatsen, is mijn vriend sjaggerijnig maar zijn we wel allemaal van het gesnotter af! Haha
Ik zou misschien de oliebrander kunnen proberen met wat eucalyptus olie bedenk ik me (heb je zo'n ding en de olie en dan staat het maar stof te vangen...)

@ Arwen: Wij hadden ook zo'n flesje met pipetje, maar dat vond Gabriël helemaal niets, wrijven aan zn gezichtje en veel niezen en huilen erbij. Met de spray huilt hij wel eventjes als ik het erin spuit maar het is daarna over. Ik heb een raar kind hoor, zou zelf de voorkeur hebben bij zo'n pipetje, sprays zijn niet voor mij ;-)

Ik werd vanmorgen zo naar van het gehuil en ziek zijn etc dat ik Gabriël naast me in bed heb genomen en hem al liggend aan de borst heb gelegd. Het drinken ging goed, maar een half uur nadat hij beide borsten leeg had begon hij toch te schreeuwen... En hij is nu ook niet stil te krijgen... Misschien had ik een flesje moeten maken ipv aanleggen, ik weet het allemaal niet meer hoor :-O

Xxx

Misschien wat uitjes in de oliebrander erbij :-D Milan heeft ook een ui op zijn kamer. Werkt super, stinkt enorm :-D
De spray levert hier flinke niesbuien op. Als er na drie keer niesen mooi weer volgt dan zou de zon hier overuren draaien. Hij kijkt altijd zo verbaasd na een niesbui :)

Is Gabriel (en mama) een beetje bijgekomen van zijn drinkavontuur?

Weet toch niet of ik een uien huis wil haha!

Gabriël is weer eens heel onrustig. Ook weer na zijn medicatie gespuugd en moeilijk geweest. Betwijfel nog steeds of we er goed aan doen het te gebruiken.
Die rotzooi kost 20 euro om uitgekotst te worden... Pffff...

Xxx

Terug
Bovenaan