Wat een ellende................(punctie)

Hi Rimke,

Wat naar! Heel veel sterkte bij de punctie, gelukkig kan je vriend er toch bij zijn. Die steun kun je denk ik goed gebruiken dan. En zoals hiervoor ook al gezegd, we willen geen vrolijke berichten van je, als je eigenlijk helemaal niet vrolijk bent! We zijn er ook om elkaars 'geklaag' aan te horen, hoor.

Liefs!

jezus Rimke ik schrik me   kapot
ben al enige tijd niet meer op deze site kunnen komen dus nu las ik pas je berichtje
Wat zul jij geschrokken zijn.
Ook shit je ziet ivm je werk natuurlijk ook nog van alles.
Ik hoop echt voor je dat ze het weg kunnen halen of dat het toch niks ernstig is.
en dat je heel veel steun van je man krijg en natuurlijk van Moudy
Hoe is het met die kleine puk doet ze het goed?
Ik hoop nogmaals dat het niks ernstig is of dat ze er snel wat aan kunnen doen. en je kan altijd alles hier van je af schrijven (is niet klagen)

Ik zal een kaarsje voor je branden
(dat is iets wat ik doe als ik weet als iemand in een moeilijke periode zit)

Nou heel veel sterkte en een dikke  van kim en Danny

Ach jeetje meis.... superveel sterkte, wat een toestand!! Ik weet nog dat ik tijdens mijn zwangerschap een punctie moest. Die heb ik toen ook afgeketst. De dokter vond het toen ok en ik moest terug komen voor een extra echo. 4 weken vd bevalling had ik die. En raad eens:knobbel verdwenen! Hadden ze niks om in te prikken. Had je ze moeten zien kijken! Ha,ha, ik was erg gelukkig natuurlijk. Hopelijk mag het voor jou erg meevallen meis. Ik duim voor je en je laat toch wel weten hoe het ging???? Succes, liefs Pippi

hee meiden,

Dank voor jullie bemoedigende woorden.........
Ik ga nog een weekje overleven.......slaap er gewoon slecht van.
Ik ga wel van het positieve uit, maar zie gewoon tegen die punctie op. Breng mij maar onder algehele narcose, dat is fijn..........maar zo'n lokale verdoving, en die naald............brrrrrrrr. Heb gister even gegoogeld en die dingen zijn hartstikke dik!
Dappere zuster ben ik he? Steek bij mijn patienten zonder problemen overal iets in, maar bij mezelf.................held op sokken...........
Ik ga echt opteren voor een verwijdering van die knobbel, ik hoop dat ze het willen gaan doen.
Nogmaals dank voor jullie lieve woorden, doet me goed!

Dikke kus Rimke

Nou, het zit er op!
Heb al huilend in de armen van mijn mannetje de punctie ondergaan.
Helaas lag het tumortje wat dieper dan verwacht, dus was het blijkbaar nogal lastig om een goede punctie te doen. Helaas.
Uiteindelijk was de radioloog na 5 puncties tevreden.
De pijn is me meegevallen, het was voornamelijk huilen van angst.........god wat was ik bang. Maar goed, het is voorbij.
Mijn borst is blauw, nu al, en wat pijnlijk. Dat was te verwachten zei de radioloog al, omdat hij behoorlijk heeft moeten poeren om een goed biopt te kunnen nemen..........heb ik weer............never easy..........
Ik mocht niet tillen vanmiddag en vanavond, dus de zorg voor Maudy was voor Fons. Ook jammer want ik had wel behoefte aan een stevige knuffel, maar dat doen we morgen even goed!
Woensdagmiddag word ik gebeld voor de uitslag en maandag heb ik weer een afspraak met de chirurg. Hij stond er gelukkig wel achteer om het tumortje te verwijderen, dus de datum zullen we dan wel plannen.
Ik hoop dat het snel kan, ben ik er vanaf en kan het weer achter me gaan laten.
EN, mijn borst kan een beetje genezen voordat we in het najaar voor een tweede gaan............hahaha!

Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan