WAT EEN ELLENDE!!!!

Hallo allemaal,

Moet even mijn verhaal kwijt hoor want ik zit weer eens onwijs in onzekerheid (misschien dat iemand dit herkent). Gisteravond toen ik thuis kwam van mijn werk heb ik bij het plassen een paar druppels bloed verloren (helder rood). maar 3 of zo en daarna was het ook weer over, tot nu net toen ik naar de WC ging en wederom bloed zag. Nog steeds geen grote hoeveelheden maar het zit me toch niet helemaal lekker!! Ik heb me voorgenomen nog even het weekend af te wachten hoe het dan verloopt en anders maandag toch maar even te bellen naar de VK.

Groetjes van een hele bange CIBI
 
Niet wachten tot het weekeinde voorbij is, de verloskundige nu bellen!!!
Je gaat een 'rampen-weekeind' tegemoet als je nu geen actie onderneemt.
Misschien een beetje kort door de bocht, maar bij bloed moet je gewoon altjid
de verloskundige bellen, daar zijn ze voor!!!
Het kan alle kanten op, je gaat in beide gevallen een beter weekeind tegemoet dan dat je nu niks doet en gaat zitten wachten tot maandag.
Trouwens, de verloskundigen zijn in het weekeind ook bereikbaar. Ik had ze een keer nodig ging de weekeindarts bellen, later zei de verloskundige waarom heb je hier niet heen gebeld. Hun heb nl ook werkweken van 7 dagen per week 24 uur per dag!! Is even een tip, stond ik namelijk niet bij stil.


groetjes kirsten
37w1d
 
He Kirsten,

bedankt voor je snelle reactie maar ben nog maar 7 weken en dan heb ik zoiets van, als het fout gaat, gaat het toch wel fout bij 7 weken, als het wat later in de zwangerschap was geweest had ik waarschijnlijk allang aan de bel gehangen.....

 
Hoi Cibi,

Met 7 weken kunnen ze een hartje zien. Het verlies van bloed wil namelijk niks zeggen! Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik een beetje bloed, en dat ging mis. Bij mijn tweede zwangerschap verloor ik ook bloed, maar dat is goed gegaan. De oorzaak is ook niet gevonden. Die echo is gewoon om de ergste zenuwen eraf te halen. Want net als mijn voorgangster: er is niets zo erg als in de zenuwen te zitten. En mocht het onverhoopt niet goed zijn, dan kun je je daar ook op voorbereiden.
Dus gewoon bellen naar je vk! Ga voor die zekerheid! Ik duim voor je!

Groetjes, Kat
 
Hoi cibi,

Je moet doen wat je zelf het beste lijkt!!! Ik wil je echt niet bang maken of wat dan ook, maar... Ik heb hiervoor dus een miskraam gehad, ik verloor donkerbruine afscheiding op vrijdagavond, op internet gezocht etc, uiteindelijk in het weekeind de huisartsenpost gebeld (had dus de verloskundige moeten zijn) ik hoefde me nergens druk om te maken. Toch deed ik dat wel, want m'n hele gevoel zei dat het niet klopte. Ik heb 's maandags de verloskundige gebeld en die liet me ook nog een week door lopen, tot dat ik de geplande echo kreeg, het was mis! Ik had namelijk verder helemaal geen symptomen.  Ik had het heel graag eerder willen weten, dan had ik die 'onzekerheid' niet gehad, vond dat vervelender dan het zeker weten.

succes
groetjes kirsten
37w1d
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Heb net de VK gebeld en zij vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken, het zou een gesprongen adertje in de baarmoedermond kunnen zijn of zelfs nog een innestelingsbloeding. Goed ik moet het het weekend in de gaten houden en als het erger wordt of ik krijg er buikkrampen bij dan moet ik terug bellen.

Even afwachten dus (ik doe voor mijn gevoel niet anders!!)

Groetjes,
CIBI
 
Hoi Cibi,

Nou ik heb precies hetzelfde meid. Klote he die spanning! Ik heb woensdag en donderdagavond een beetje bloed verloren en nu ook weer een klein beetje. Mijn verloskundige heeft precies hetzelfde gezegd als de jouwe dus afwachten maar....
Ik ben nu 9 weken en 2 dagen en ik mag volgende week vrijdag voor de echo komen. Ik heb gevraagd of dat niet eerder kon maar dat kon blijkbaar niet. Ik heb mijn verhaal ook al gedaan bij een ander onderwerp daar zijn ook nog wat positievere reacties te lezen van dames die het ook gehad hebben en waar wel alles goed is gegaan, mischien geeft dit je wat steun...
Sterkte met wachten en ik zal voor je duimen(en voor mezelf) dat het goed blijft gaan!

Groetjes San


 
He San,

Ik duim uiteraard ook voor jou en veel sterkte tot vrijdag, ik ga maandag weer bellen als het dan niet over is. Hou je me op de hoogte?!

Dikke knuffel,
CIBI
 
Terug
Bovenaan