WAT EEN ELLENDE!!!!

Ik duim ook voor je.
Ik had in de 8e week een bloeding, in het weekend, en belde de huisarstenpost die zei doodleuk dat het een miskraam was en dat ik gewoon rustig aan moest doen. Hele wekend tranen met tuiten maar ik vloeide niet door dus maandags toch de vk. gebeld. Die kwaad dat ze me niet hadden laten komen voor een echo dus ik s middags naar het ziekenhuis voor een echo.Bleek ik helemaal geen miskraam gehad te hebben!! Het bleek dat ik een tweevormige baarmoeder heb en dat aan de ene kant een bldoeding was ontstaan en aan de andere kant zat ons kindje. Inmiddels ben ik 28 weken zwanger en gata alles goed.
Wel vervelend dat je moet wachten op de afspraak die je al had staan en dat je tot die tijd toch een beetje in onzeker moet zitten...ik hoop voor je dat alles goed is.
 
He Cibi,

Hoe is tie nu? Met mij niet zo geweldig. Het bloeden is met vlagen iets meer dan van de week. Vanmorgen dacht ik echt dat het mis ging want ik kreeg pijn in mijn buik. Nou denk ik dat dat mijn darmen waren want vlak daarna moest ik naar het toilet en daarna was het weg....
Ik heb vanmiddag weer contact gehad met de verloskundige en die vertelde me dat ze eigenlijk vrij weinig kunnen doen. Het gaat goed of het gaat fout...Wel adviseerde ze me heel rustig aan te doen en lekker op de bank te ploffen en een beetje te tutten zeg maar. Nou is dat vrij lastig als je een kleine hebt rondlopen van 21 maanden maar ik heb zo weinig mogelijk gedaan vandaag. Ook heeft ze me gevraagd om maandagochtend nog even contact op te nemen en dan gaat ze kijken of ze een afspraak voor me in het ziekenhuis kan regelen voor een echo.
Daar zou ik zo blij mee zijn want dan hoef ik in ieder geval niet tot vrijdag te wachten. Aan de andere kant ben ik er erg bang voor, bang om te zien dat het mis is....Maar ja alles is beter dan deze onzekerheid, hier word ik echt knetter gek van!

Nou hopelijk gaat het bij jou beter. Zodra ik weer nieuws heb zal ik het laten weten.

Groetjes San
 
He Sannie,

Met mij gaat het inmiddels weer goed hoor!! Heb vrijdag overdag, 's avonds en ;s nachts nog een klein beetje gevloeid en vanaf zaterdagochtend was het helemaal weg. Ben wel opgelucht maar kijk nu enorm uit naar de eerste echo (dinsdag 18 oktober). Sannie, ik wens je heel veel sterkte en weinig zenuwen (weet hoe moeilijk dat is..... op dit moment) en hoop dat je vanmiddag een echo krijgt die helemaal perfect is!!!!!

Groetjes,
CIBI
 
He Cibi,

Goed om te lezen dat het met jou wel weer goed gaat, bij mij is het helaas niet goed. Op de echo was te zien dat de vruchtzak en het vruchtje erin niet groter waren dan met ongeveer 6 weken. Ze kon ook niet met zekerheid zeggen of het hartje ooit geklopt heeft. Nu is het wachten tot het eruit komt. Dat kan een week duren (helaas). Als het bloeden  na een week nog niet zo goed als over is moet ik terugkomen en dan kan het zijn dat ze me alsnog gaan curreteren. Ik hoop dan ook dat de natuur zijn werk zal doen.  Verder staat ons niets in de weg voor een volgende zwangerschap. Ze heeft alles gelijk even goed bekeken vanbinnen dus da's wel fijn om te weten!

Ik wens jou echt een super zwangerschap toe verder en ik zal zeker mee blijven lezen!

Groetje Sandra    
 
Lieve Sandra,

Heb na het lezen van je berichtje, het kippenvel op mjin rug staan. Wat erg voor jullie!! Hoop dat de natuur snel 'zijn werk' doet en dat jullie het samen goed kunnen verwerken. Heel veel sterkte de komende tijd!!

Knuffel,
CIBI  
 
quote: cibi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2005 12:04:23'));


Lieve Sandra,

Heb na het lezen van je berichtje, het kippenvel op mjin rug staan. Wat erg voor jullie!! Hoop dat de natuur snel 'zijn werk' doet en dat jullie het samen goed kunnen verwerken. Heel veel sterkte de komende tijd!!

Knuffel,
CIBI  



Hoi Cibi,

Het is idd ff schrikken ja maar we kunnen er gelukkig goed over praten samen en ook met familie en vrienden en hier op het forum kan ik ook mijn verhaal kwijt als ik dat wil dus dat komt wel goed!. Verder staan we heel positief in 't leven en hopelijk kunnen we snel weer een positief berichtje plaatsen hier. Het advies van de gyn is om te wachten tot ik weer een ongi geweest ben en dan kunnen we er weer tegenaan!
Oh het is trouwens vanmiddag los gekomen dus dat hebben we ook maar weer gehad. Het viel me trouwens alleszinds mee. Ik heb nieteens erge krampen gehad. Nou hadden ze me een beetje bang gemaakt dat het echt heel heftig (heel veel bloed en enorme krampen)kon worden dus daar had ik me mentaal al op lopen voorbereiden(voorzover dat kan natuurlijk)Maar dat is het dus niet geweest. Gelukkig maar.

Nou bedankt voor je lieve woorden en ik zal zeker mee blijven lezen hoor!

Groetjes Sandra  
 
Terug
Bovenaan