wat een K>>T wijf onze huisarts, even gal spuwen

hoi hoi,

ik dacht gelezen te hebben dat de lutaele fase minimaal 10 dagen moet hebben als ie korter is dan heeft het eitje niet genoeg tijd in te nestelen ofzo.
dus als het 10 dagen is kan je inderdaad zwanger worden maar korter is wel erg krap.

liefs Bri

hallo hallo
bedankt weer voor de reacties, het wrodt inderdaad bij mij wel erg krap met op dag 18 testen op ov test, dus begrijp ik nu ook nog 1 a 2 dagen later!!! de echte ovulatie pas, bij mij dus wrs op dag 19, te voelen aan de pijn gisteren haha...
Nou en dan ben ik over 7 a 8 dagen weer ongesteld. En inderdaad is mijn ongesteldheid ook niet wat het altijd was. Ik ben maar 1 a 2 dagen ongesteld, verlies eignelijk heel weinig bloed, vooral bruin vooraf en bruin erna, maar ook neit om over naar huis te schrijven. En dan denk ik het dat echt afgelopen is en dan komt er ineens toch nog wat rood bloed meestal op dag 3...vreemd he!
Nou nogmaals ben ik natuurlijk half juni gestopt met de pil, uds nog niet zzoooo lang geleden, maar toen ik 4 jr geleden ben gestopt had ik deze rare dingen niet! NOu zat er natuurlijk wel een zwangerschap enzo tussen..
Ik ga inderdaad maar eens verder kijken of er iemand is die me zekerheid kan geven...

Ik zou toch maar vast gaan tempen. Als je namelijk wordt dooverwezen willen ze dat je minimaal 2 mnd hebt getempt zodat ze kunnen zien of je een eisprong hebt en of je temp hoog blijft.
Veel nuttige info op www.vruchtbaarheid.org

sterkte  

bij de weg ik lees net dat je eerst bruin bloed verliest... wordt niet beschouwd als ongesteld worden. Alleen rood bloed is het begin van je ongesteldheid en dan zit er dus wel weer die 12 dagen tussen....

Als je op dag 3 pas echt helder bloed verliest, dan is dat de eerste dag van je menstruatie.
Die twee dagen ervoor  komen dan dus bij je Luteal fase van de vorige cyclus.

Mara goed als die fase heel kort is, dan kan innestelen inderdaad misschien misgaan. Eigenlijk stom dat je huisarts zegt dat het gewoon niet kan, terwijl je eisprong wel laat kan vallen, maar innestelen gaat dan fout. Er zou dus een belletje moeten gaan rinkelen bij je huisarts, en zij zou je dus zeker door moeten sturen. Misschien nog eens aandringen.

Succes.

Miep

Jemig!!!! Wat een takketrut (sorry hoor!!) Is ze alleenstaand?? Wat stom dat ze zo reageerde. Zijn daar niet meer artsen aanwezig?(groepspraktijk) Ik zou het hier absoluut niet mee eens zijn. Waren jullie wel samen bij de HA?

Laat het hier niet bij zitten hoor!

Succes en we willen zeker op de hoogte gehouden worden!

Groetjes van Suus.

Terug
Bovenaan