Wat een k*tdag.....

Moet even van me afschrijven, hoor!

Inmiddels weten meer mensen dat het bij ons wat langer duurt. Ik krijg hele lieve reacties, maar er zitten ook reacties bij....... Grrr.....
Vandaag is het a-tactische dag, volgens mij. Eerst komt er iemand naar me toe; "Ik hoop voor je dat het snel gebeurt, maar je moet er ook rekening mee houden dat het nooit zal gebeuren" Ja, duuuh!!! Lekkere dooddoener...... Een paar uur later komt iemand naar me toe; "En? Voel je je misschien anders?" Ik zeg; "Nee, niet echt...." Zij: "Oh... Dan zal het wel niet" Dooddoener 2! Volgende week woensdag is mijn NOD pas, mag ik aub nog een béétje hoop houden???!!!

We eten gebakken aardappeltjes en ik doe er een flinke klodder mayonaise bij...En tiramisu als toetje! Zo. Ik neem een baaldag op.

Groot gelijk meid. Je heb er van die dagen tussen. En sommige mensen leren het helaas nooit. Geniet even van je mayo en tiramisu. Want je weet nooit en misschien mag je het straks niet meer!

o sommige mensen!!!!!!!!!!!!!!!11

Een poosje geleden hadden wij een verjaardag van ons schoonzusje, en ik bleef thuis omddat ik barstende hoofdpijn had, toen kreeg ik een smsje van een vriendin met de tekst erin `` joh weet je wel zeker dat je last heb van hoofdpijn of ben je niet gewoon lekker zwanger hi hi`.
terwijl bijna iedereeen weet da wij al 5 jaar bezig zijn om zwanger proberen te raken en nu met ivf bezig zijn.

HOE LOMP KUNNEN MENSEN ZIJN!!!!!!

ga er maar boven staan...

Dat is het fijne aan dit forum. iedereen begrijpt elkaar omdat je zelf ook door alle ellende heen moet. (of in mijn geval heb gemoeten) Maar kan me er nog steeds heel kwaad over maken. Dus geniet nog even van de verboden vruchten en positief blijven. De dag komt eraan, hij laat alleen erg lang op zich wachten!

@clau27 Veel succes! 5 jaar is helemaal lang. Hoop dat de ivf je een prachtig kindje mag brengen.

Och meissie.... Sommige mensen grrrr.... Neem lekker je baaldag op! En geniet lekker van een wijntje eventueel :D
Zulke mensen hebben echt zo geen idee!!!!

Maarrrrrrr positief blijven... Want wie weet, de wachtweken zijn nog niet voorbij!!

Hele Dikke Knuffel!!!! Liefss xxxx

En ik duim voor je natuurlijk!!

Groot gelijk van je baaldag!
Laat je vooral niet ontmoedigen door deze lompe mensen, ze weten pas echt wat het is als ze zelf in jouw situatie zouden zitten.
Stukje onkunde (qua inleving van gevoel en tactiek dan) en niet nadenken voor je wat zegt...

Probeer het van je af te laten glijden en neem idd een lekkere baaldag!

Hoe was je mayo en je toetje?

Liefs Daisy

Star80 mensen kunnen achterlijke boeren zijn.
Maar ze snappen niet hoe je je eigen van binnen voel.
Ik zeg weleens het ene oor in en het andere oor uit, maar dat valt niet altijd mee.
Veel s6, ik hoop dat het niet lang meer zal duren voor je.
Ik moet 9 oktober weer ongi. worden, maar denk dat ik het weer 4 á 5 dagen eerder wordt zoals de laatste paar maanden.
We blijven maar duimen, ik heb geen duimen meer over.

Kus pxdt44

Terug
Bovenaan