Wat een k*tdag.....

Lieve meiden, bedankt voor de begrijpende reacties!
Het is jammer dat we allemaal zulke mensen in ons leven hebben :(

@Clau27: Wat een lompe sms, zeg. Heel veel succes met de ivf-poging! Ik zal voor je duimen!

@PrinsesL: Dikke knuffel terug!!!!

@Daisy: Flinke klodder mayo en de tiramisu was heeeerlijk!! Zit op goed nieuws van jou te wachten!

@pxdt44: Succes, meis! Hopelijk word je lange wachten eindelijk beloond....

Veel liefs!!

@Star de knuffel doet wonderen... Ik heb me gister even misdragen op een feestje.. Lekker rose biertje genomen met collega's! Onze stichting gaf groot feest in Apeldoorn en toen we sat bekeken hadden zijn we in Friesland (waar we allemaal wonen) lekker opt terras beland!! Dat heeft mij weer een boost gegeven!!
Nou weer vol positiviteit verder he meid, wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Iets wat ik me elke keer weer besef als ik bij mn vriendin ben die na 7 jaar nu eindelijk zwanger is. (jan 2012 komt de beeb) Ik kan daar heerlijk van genieten!!!!

Liefsss xxxxxx

Dat is een gezellig avondje geweest dan! Fijn dat je zo hebt genoten :) Ga vanavond ook lekker naar het terras met wat vrienden in het altijd gezellige Brabant. Neem een wijntje, heb ik zin in! Grappig dat we zoveel kilometers van elkaar vandaan wonen. Die technologie, hihi!

Na 7 jaar eindelijk zwanger. Wonderen bestaan! Geweldig om te horen! Wordt er weer helemaal positief van :D

Liefs xx

En hoe was het terrasavondje Star? Lekker genoten? Brabant is zeker gezellig!!! Daar staat het om bekend! Maar is idd een behoorlijk stukje bij Fryslan vandaan. Maar ook hier zijn errug fijne terrasjes! Echt genieten met dit weer! Heerlijk!
Nou meiss hou die positiviteit vast!! Duimen duimen duimen!!!

Liefsss!!

Terug
Bovenaan