Wat een lekker jong!!!:D:D Foto!! Nog meer mooie foto's???

Hey Bianca, dat hadden wij dus ook bij de V&D
Het liep 3 kwartier uit, dus Dylano was best moe geworden.
Hebben hun dus ook echt duidelijk gezegd dat we daar niet van gedient zijn
En de volgende x als we een afspr. daaro maken zullen ze ons bellen als het uitloopt.
Ik bedoel: je krijgt 1 foto gratis bij de V&D hé? Ik weet niet of jij die actie ook had??
Maar goed... als het gratis is, doen we het wel hoor, maar de foto die ze dan gratis geven, is de minst mooiste zeg maar. Zo slim zij ze wel.

Groetjes Debby.

Hoi,

Ook wij zijn naar de supermarkt geweest voor een foto sessie!
Het is van Bell photo. Op de site kan je zien wanneer ze bij jullie in de buurt zijn...wie weet een leuke tip.

http://bellphoto.eu/

Hier is Lindy 5 maanden.

De foto in het kistje zoals je van Debbie is bij ons helaas niet goed gegaa. Ze keek net de andere kant op.
maar...deze vinden we ook erg leuk!

Sannemams

Hey Sannemans

Wij hebben die foto ook bij Bell Photo laten maken.
Zijn erg te spreken over ze, en ze zijn zo duur als de V&D

Hele leuke foto's van jou hoor!!
Goh, wat zijn ze toch allemaal lief hé?!?!

Groetjes Debby.

hoi debby,

even antwoorden op je vraag, wij hadden ook die actie met die ene foto gratis, en het ging vrij vlot, ze noemde haar ook echt een fotomodel, als ze de camera ziet lacht ze bij wijze van spreken al, en het gekke is dat de gratis foto het mooist en groots was bij ons, maar zoals ik al zei, kon het niet over mn hart krijgen om ze tel aten liggen terwijl ik het echt bizar duur vond, als ik die foto,s van de andere kindjes ziet die in de supermarkt zijn gemaakt door de fotograaf dan denk ik is veel mooier, sprekender en net zo duur of zelfs minder, maarja ik ga op vakantie naar turkye en daar kan je  voor 50- euro complete series laten maken net alsof   ze in een cartoon speelt bv, en alles wat je wilt kan daar, dus de volgende fotosessie laat ik daar maken, met haar grote broer en zus erbij.

groetjes Bianca

Hoi hoi,

Wij hebben foto's laten maken bij de V&D. Dat hebben we bij mijn dochter ook laten doen. Toen hebben we zo'n beetje alles gekocht, maar dit keer stond ik sterker in mijn schoenen. Ik heb er wel één bijgekocht, maar dat was omdat we ook zo'n foto van Eva hebben en dit is een mooie vergelijking voor hoeveel ze op elkaar lijken:

Nog even een tipje voor de mensen die bij Bell photo foto's hebben laten maken. Wij kregen daar toen een code bij zodat we ze nog na konden bestellen via internet. We hebben er toen een paar nabesteld in de maat 9x13. Dat was helemaal niet zo duur. Die foto's hebben we toen ingescand en grotere afdrukken van gemaakt. De opa's en oma's waren er héél erg blij mee.

Groetjes, Karin

Zelf mooie foto's maken gaat ons goed af, gewoon blijven schieten, vooral met een digitale camera doe je dat zo, en er zit er altijd wel 1 bij :) Ook met knuffeltjes en favoriet speelgoed krijg je ze aan het lachen! Op onze site, staan ook wat foto's:
www.minimens.tk

Terug
Bovenaan