Wat een lol in de loopstoel!

Leuk zijn die dingen he en wat voelen ze zich heel wat er in, want ze kunnen ineens overal bij enzo. Onze dochter vond het ook helemaal geweldig toen ze nog zo klein was. Ze zeggen alleen wel dat ze er niet te lang in mogen vanwege de heupjes. dus wij hebben het toen niet te vaak toe durven staan.

Misschien was je dit al lang verteld, maar ik dacht ik meld het toch even.

groetjes irene

Ow, sorry. Ik had deze topic gisteravond open staan en reageer nu pas.
Ik zie dat ik een beetje laat ben met mijn advies hihihi er waren al meer reacties voor mij geweest. bij mij stond er nog niemand haha

groetjes irene

Britt is van 30 januari 2007 (6 maanden en een weekje ongeveer). Ze mag er zo'n 10 minuten per dag in. Dat zei mijn schoonmoeder er in ieder geval bij. Britt kan al aardig goed alleen rechtop zitten. Ze zit ook in haar stoeltje als we eten. Ik neem het advies van een ieder van harte en hou het voorlopig bij de 10 minuten per dag. Kan toch wel?
Groetjes,
Marie-José

Hallo Rijk
als je het nog eens terug wil lezen dat kan wel hhor zie namelijk net dat het zelfde kopje er een keer of 4 a 5 in staat dus gewoon even terug lezen ( ha ha )
Hopen dat deze in 1 keer aankomt
Groetjes Monique

Monique, ik geloof niet dat dat helemaal goed overgekomen was .

Hoe krijg je het voor elkaar?????

Hoi,

Ik heb altijd begrepen dat ze niet zo goed zijn voor de ontwikkeling van de beentjes/voetjes. In de loopstoel zou een baby zich leren voortbewegen op zijn tenen (babies houden hun voeten blijkbaar in 'point', alsof ze op hun tenen willen lopen) in plaats van op de hele voet. Ik neem aan dat 10 minuutjes per dag geen kwaad kan.

Wel heel erg leuk als je hummel je dan gaat 'achtervolgen'!!!

Groetjes,
Tess

Terug
Bovenaan