wat een ondeugd!!!

karlijn heeft weer eens wat uitgespookt en wat!!!

ze heeft onze regenton ondekt en die zit natuurlijk vol water nu
heeft ze het kraantje opengedraait en is eronder gaan zitten
ik vond t erg verdacht stil buiten dus ging kijken
zit ze dus onder de straal ijskoud water
zegt ze : kijk mamma lijn douse lijn wassen
koud hé?! hahahahahahaa
zeikenat was ze van d'r haar tot d'r tenen
heb haar dus snel binnen gehaald en ff onder de warme douche gezet
haar vingers helemaal paars van de kou

heb even later ff telefoon en ineens gaat de radio aan echt keihard
had ze de volume knop voluit gezet en daarna de radio aan want ze wou handjes draaien ( k3 )
ze schrok zich helemaal lam en was in en in wit van de schrik en ik kwam niet meer bij van t lachen hahahahaha

liefs maurilla

hahahahahahahaha moest wel heel erg lachen hoor :p

maar even een tip voor mocht er nog een volgende keer komen:
als ze echt zo koud was als jij zegt ( paarse vingertjes) laat haar dan voortaan eerst op kamer temperatuur komen, en daarna pas de warme douche in.
anders is de overstap veelste groot, van ijskoud naar heel warm.

nou, succes met je deugnietje hahahaha.

liefs, do

hahahahahahahaha moest wel heel erg lachen hoor :p

maar even een tip voor mocht er nog een volgende keer komen:
als ze echt zo koud was als jij zegt ( paarse vingertjes) laat haar dan voortaan eerst op kamer temperatuur komen, en daarna pas de warme douche in.
anders is de overstap veelste groot, van ijskoud naar heel warm.

nou, succes met je deugnietje hahahaha.

liefs, do

hey do

ze was idd maar alleen haar vingertjes waren paars omdat ze ook met t water aan t spelen was en heb dr niet onder een hete douche gezet maar gewoon warm

en ik moest ook wel lachen vooral met de radio

hey do

ze was idd maar alleen haar vingertjes waren paars omdat ze ook met t water aan t spelen was en heb dr niet onder een hete douche gezet maar gewoon warm

en ik moest ook wel lachen vooral met de radio

Jemig Karlijn!Wat een boefje!Niet te geloven!Wil je niet bang maken maar als die dame over 10 jaar gaat puberen...hou je hart maar vast, die ziet geen grenzen en geen gevaar hi hi!Nu nog logisch voor een kind van 2 jaar, maar straks een ondernemend dametje!Succes!

Was ze weer snel op temperatuur?
Groetjes Roos.

Jemig Karlijn!Wat een boefje!Niet te geloven!Wil je niet bang maken maar als die dame over 10 jaar gaat puberen...hou je hart maar vast, die ziet geen grenzen en geen gevaar hi hi!Nu nog logisch voor een kind van 2 jaar, maar straks een ondernemend dametje!Succes!

Was ze weer snel op temperatuur?
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan