wat een ondeugd!!!

O, ik heb me bescheurd, deed het bijna in mn broek..ik zie ze al zitten onder dat water, de mijne geeft zichzelf wel eens water met de gieter...
En ja dat volume knopje he, kunnen ze daar niet een kinderbeveiliging op zetten??haha
Hier zet de jongste zelf al dvd's op, wel alleen die met een direct menu, zonder voorstukjes, nou had hij laats de dvd eruit gehaald en die 2e fdvd er dus op,,ja en toen deed die het niet,,mama,,kpot???hahah,kreeg hem er gelukkig nog uit!

Succes, vind haar wel erg grappigg,,hihi

Gr MJ

hahah das leuk zeg.. hihi ze zijn echt op ontdekkingsreis he;) hier ook een die alles na papagaait:p hihi.. zreg ik tegen hem als we weg gaan: kom maar dan gaan we. moest hij s avonds naar bed pakt hij zijn slaapbeer en zegt: kom maar haha net of dat beest uit zichzelf kan lopen hihi moest zo lachen..
ik zei per ongeluk een keer waar hij bij was: easy man (men) en nu zegt hij dat elke keer hihihihi.. ow ow en zo kan ik nog wle meer dingen bedenken.. ik vind het een super fase deze!! heerlijk ze leren zoveel en gaan zoveel dingen bedenken:p
hij loopt de hele dag met een emmertje op zijn hoofd dat is zijn : 'muts' . nou ik stop weer:p

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan